הדייר אופיר לוי, המודח ה-12 שיצא בשבת לפני שבוע וחצי מבית "האח הגדול", הכריז בתוכנית הרדיו "פולואו יו" של TMI עד כמה הוא תומך  נלהב ביהודה יצחקוב, ויצא נגד רמי ורד. ימים ספורים לאחר מכן ההפקה החליטה להעיף את חברו הטוב מהבית לאחר שלא התנהג בהתאם וכעת הוא החליט להגיב לראשונה לעניין ולצאת נגד החלטת "האח הגדול" שבחרה להשאיר את רמי ורד בבית ולסלק את יצחקוב.

בפוסט שפרסם לוי בחשבון האינסטגרם שלו כתב: דעה אישית: הוחלט להוציא את יהודה, צריך להוציא גם את רמי! הייתי בבית חודש שלם. במו עיניי ראיתי שהחתירה למגע לא היתה חד צדדית. צדק צריך גם להיעשות וגם להיראות. כאוהד ספורט מושבע אני יודע שכאשר יש ויכוח קולני או חלילה הרמת יד בין שני שחקנים במהלך משחק השופט מקבל החלטה מיידית: כרטיס צהוב (או אדום להרחקה) מיידי לשני השחקנים. למה? מסר חינוכי חשוב לאוהדים במגרש ולצופים בבית. נקודה!".

"המאושר באדם": יהודה יצחקוב בתגובה ראשונה אחרי ההדחה מ"האח הגדול"- לחצו כאן

רמי או יהודה: מי צודק בוויכוח שהביא לסילוקו של יהודה מהבית?- לחצו כאן

אופיר לוי (צילום: מיכה לובטון)
אופיר לוי (צילום: מיכה לובטון)

כזכור, בהפקת האח הגדול החליטו בשבוע שעבר להוציא באישון לילה את הדייר יהודה יצחקוב לאחר שנקלע (שוב) לעימות עם הדייר רמי ורד, הטונים עלו ומאחר שזו הייתה הפעם השניה שהוא היה מעורב בתקרית אלימה, בהפקה ובזכיינית לא היו סובלניים לאיומיים ולשפה המילולית בה השתמש יצחקוב ועל כן הודח מהבית.

יהודה יצחקוב, האח הגדול (צילום: צילום מסך)
יהודה יצחקוב, האח הגדול (צילום: צילום מסך)

רמי ורד (צילום: צילום מסך)
רמי ורד (צילום: צילום מסך)