הדוגמנית הופתעה לקבל אתמול (שבת) שיחות מודאגות מבני משפחתה המבוהלים וממקורביה שמיהרו לבדוק לשלומה, לאחר שאחד הבלוגרים פרסם ידיעה שקרית כי נטלי דדון הלכה לעולמה. הדוגמנית מיהרה להפריך את השמועות ולהרגיע את מקורביה ואת העוקבים המודאגים, כשהעלתה פוסט בו כתבה: "אז לכל אלו שדאגו וגם לאלו שאולי שמחו מוקדם מידי, עודני בחיים שלכם, נטלי (חיה ונושמת) דדון".

במקביל הגישה דדון תלונה במשטרה נגד אותו בלוגר שכבר פרסם בעבר ידיעה שקרית על בנה ריף. דדון החליטה לקרוא לכל אותם אנשים שעוקבים אחר הבלוגר להפסיק לצרוך את תכניו ומסרה ל-TMI: "בפעם הקודמת בה פורסם שקרה לבני ריף רפאל דבר איום ונורא, אמי התאשפזה מאחר ולא הייתי זמינה בשעה שבה קיבלה את ההודעה, הפעם משפחתי קיבלה הודעה על כך שנפטרתי".

נטלי דדון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נטלי דדון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"אני לא צריכה לספר לכם עד כמה זה חמור וזה לא משנה בכלל אם זאת אני או כל אדם אחר זהו גבול שאסור לחצות. פניתי למשטרה ומעבר למעשה הפלילי, אני חושבת שבידיים שלכם הכח להוקיע את התופעה והאדם הזה אני משאירה לשיקול דעתכם איך לגרום לקהל הרחב להפסיק לצרוך תוכן מהאדם הזה שאין ספק שזקוק אף הוא לעזרה. ועם זאת ממשיך להיות מוזן ממפרסמים ומקהל שממשיך לעקוב באדיקות. אולי כבר לא בעבורי שכן אין פגיעה חזקה מאשר לשמוע על המוות של עצמך , אולי בעבור הבאים אחרי".

עומרי חיון מסר בתגובה לידיעה: "נטלי דדון נמצאת במצוקה כלכלית ונפשית ואני בטוח שהמשטרה הראתה לה את הדלת החוצה או את מחלקת החקירות כי בכל זאת רק אתמול פרסמתי לראשונה באתר על 2 נשים נוספות שמתלוננת כי דדון רימתה אותם וגנבה מהם קרדיט ולא נתנה להם אותו. לאישה הזאת יש פה גדול והגיע הזמן לסתום אותו. עומרי חיון סיים להיות זה שרוכבים על הגב שלו בשביל אייטמים במדורי הבידור ובתוכניות הטלוויזיה. דדון תקבל מכתב תביעה על 600 אלף שקל על כל ההשמצות והשקרים שהיא מפיצה נגדי ברשת כבר שנים. חשוב להדגיש כי מעולם לא פורסמה כתבה על מותה של דדון, מדובר בסקר גס ועוד המצאה של מי שנמצאת ככל הנראה במצוקה נפשית קשה".

נטלי דדון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נטלי דדון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)