ליהיא גרינר פותחת על טילטיל (צילום מסך אינסטגרם)

ליהיא גרינר ממשיכה להיות כוכבת הריאליטי הכי אמיתית של ישראל ושוב מייצרת סערה. הפעם, התארחה גרינר בתוכנית הבוקר "פותחים יום" ברשת 13 בכדי לדבר על הדיירים בבית "האח הגדול", כשלפאנל הוזמן גם טילטיל כוכב וזוכה "הישרדות". אלא שעימות בין השניים לאור חילוקי דעות ביניהם על המתרחש בבית עורר את זעמה של גרינר שפרצה בבכי והעלתה סרטון ברשת בו תקפה את התנהלותו של טילטיל שהעז להתפרץ לדבריה ואמרה "הוא פשוט בלתי נסבל".

ליהיא גרינר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ליהיא גרינר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הפרשייה כמובן לא נגמרה כאן אלא הלכה והסתעפה, כשחבריו של טילטיל עומרי בן נתן ורוסלנה רודינה יצאו להגנתו בתגובות ונגד התנהלותה של גרינר שבחרה לסגור איתו חשבון ברשתות החברתיות. גרינר כפי שכבר למדתם להכיר אותה, לא נותרה חייבת ומצאה עצמה בעימות עם  עומרי בן נתן יוצא  האח הגדול כשכתבה לו במילים פחות עדינות משבחרנו "תסתום את הפה". בן נתן נדהם לקרוא את תגובתה והשיב מלחמה בסטורי שהעלה וכתבה "כמה את מביכה את עצמך ואת הילדים שלך בהתנהגות חסרת המעצורים ומלאת תשומת לב שלך. אני מכיר את בעלך והוא בחור טוב, אז אני אחסוך לך ואמליץ לך לא לפנות אליי בשום צורה או אופן כי אני לא אחד מהחברים שלך בביצה, שעושים הכל בשביל סטורי בישראל". 

ליהיא VS טילטיל (צילום מסך רשת 13)

טילטיל (צילום: נדב הולצמן)
טילטיל (צילום: נדב הולצמן)

למי שפספס, בסרטון שהעלתה גרינר בסוף השבוע לרשתות החברתיות סיפרה על התקרית עם טילטיל: "עוד לא הציגו את טילטיל, ואני דיברתי על מה אני חושבת על יהודה יצחקוב שהוא מזכיר לי את אלירז שדה שהיה צעיר באח הגדול וטילטיל יצא עליי, 'מה פתאום', כאילו מה אתה נכנס בי? תן לי להביע את הדעה שלי, הוא התחיל לעשות רעש, זה היה כזה מיותר. ברור שאני לא יכולה לסתום וברור שהתחלתי לצאת עליו ואמרתי לו 'מי אתה חושב שאתה? והוא צעק עלי 'מי את?' מה זה מי את? מי אתה חושב שאתה?  מה אתה אומר לי 'אני בן 46' מה איכפת לי. למה חסר בני 50 שמתנהגים כמו בני 20. חסר מבוגרים שלא התפתחו? אז מה הביג דיל גם תהיה בן 60. לא מתפרצים ככה כשאני מדברת, כשאני רוצה לקדם את ג'וזי ולהרים לו ואתה נכנס לי לזה כי אתה מלקלק למישהו אחר. זה פשוט בלתי נסבל, לא אוהבת את ההתנשאות זה מה שקרה לטילטיל ככה אני מרגישה שהוא התנשא עליי. אני לא מאמינה שאני בוכה".