מי שצפה בתכניתם של אופירה וברקוביץ' בשישי האחרון וראה את חילופי הדברים הקשים שאמרו ניקול ראידמן על אביגדור ליברמן ולהיפך, ידע שזה לא יגמר בכך. למי שפספס את השתלשלות העניינים בין השניים, ראידמן וליברמן שהיו חברים טובים, הפכו לצ'ילבות עם הפרידה של ראידמן ממיכאל צ'רנוי.

ראידמן לא חסכה את משנתה ושיתפה את עוקביה באכזבתה משר הביטחון לשעבר ובשבועיים האחרונים אף התראיינה במהדורה המרכזית של חדשות 13 ובתכנית הרדיו של ג'ודי ניר מוזס ברדיו 103FM ואמרה כי הוא צבוע ואגואיסט ושם את מניעיו האישיים לפני דאגתו למדינה.

אביגדור ליברמן (צילום: רונן אקרמן)
אביגדור ליברמן (צילום: רונן אקרמן)

בשישי האחרון התארחו השניים בתוכנית של אופירה וברקו, כל אחד בנפרד. ראידמן אמרה על ליברמן שוב שהוא "צבוע, אגואיסט, שפועל מאינטרסים אישיים", וכשליברמן התבקש להתייחס לדברים הקשים שראידמן הטיחה נגדו רגע לפני, הוא השיב: "צער בעלי חיים" ו"משרתת עלובה של ביבי ושרה", והוסיף: "היא שומרת לי טינה כי רצתה להצטרף לרשימה של 'ישראל ביתנו' ואמרתי לה לא".  

ניקול ראידמן, בנימין נתניהו (צילום: עומרי סילבר)
ניקול ראידמן, בנימין נתניהו (צילום: עומרי סילבר)

שני הצדדים הוציאו רפש זה על זו, אבל נראה שיש מי שבחר לקחת את זה צעד קדימה. לפי דיווח של גיא פינס, ראידמן שיגרה הבוקר (ראשון) לליברמן מכתב התראה לפני תביעה בגין לשון הרע ודיבה והיא דורשת פיצוי בסך מיליון שקלים משר הביטחון לשעבר ויו"ר ישראל ביתנו. העורך דין שמייצג את ראידמן, הוא עו"ד יוסי כהן שמייצג אותה בהליך הגירושים ממיכאל צ'רנוי והוא גם במקרה, או שלא, מייצג את שרה נתניהו בפרשת המעונות.

בפוסט שפרסמה אתמול כתבה ראדימן: "הבן שלי, ריצ’ארד ישראל ראידמן צ׳רנוי, בן 6, העיר אותי ב-5 בבוקר עם שאלה: 'אמא, למה הסנדק שלי, דוד אביגדור אמר עליך שאת 'משרתת עלובה'? את דאגת לו כל הזמן והיית מכינה לו אוכל טעים, היית עוזרת לו ואז הוא נעלם אחרי שרב עם דוד ביבי במטבח שלנו. אמא, אני לא רוצה שהוא יהיה הסנדק שלי יותר, אני רוצה את נדב במקום, אפשר?'. לאחר צפייה משפחתית אמש בתוכנית 'אופירה וברקו' ולאחר שהילדים שלי שמעו שאמא שלהם 'משרתת עלובה', נאלצתי להסביר להם שלהיות 'משרת' זה לא להיות 'עלוב'".

ניקול ראידמן ומיכאל צ'רנוי  (צילום: רפי דלויה)
ניקול ראידמן ומיכאל צ'רנוי (צילום: רפי דלויה)


"נאלצתי להסביר שאישה שעובדת בעבודת ניקיון היא לא 'עלובה', שאסור בשום פנים ואופן לדבר ככה ולפגוע באנשים ושכל מקצוע, גם אם הוא לתת שירות, זה לא 'עלוב'. ש'צער בעלי חיים' - הוא ארגון שמגן על בעלי חיים מתת אנשים שמתעללים בהם. כאן נשאלת השאלה, איך 'משרת ציבור' מעז לדבר בצורה כזו כלפי נשים, עובדי שירות מכל תחום שהוא, ולקרוא לזה 'עלוב'? אז כן, אזרחי/ות ישראל יקרים, מהיום אני 'משרתת' שלכם, מהיום אף אחד לא יגיד על אישה 'משרתת עלובה', גם אם היא מנקה וגם אם היא אשת עסקים ש'משרתת את לקוחותיה במשרד פרסום והפקות', אף 'משרת ציבור' לא יהפוך את מקצוע 'השרות' ל'עלוב'", הוסיפה ראידמן.

אביגדור ליברמן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אביגדור ליברמן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

"אני, ארגוני ה'משרתים ומשרתות', ארגוני נשים וזכויות אדם, נלחם בבית משפט 'המשרת את הציבור' על עלבון של 'משרתי ציבור' שנגרם לנו.
את הכסף אני מתחייבת להעביר לארגוני נשים מוכות הסובלות מאלימות נפשית ופיזית. אף אחד לא 'יריץ אותנו במריצה למזבלה', גם אם אנחנו דתיים, חילונים, ימנים או שמאלנים. לא אכנע לאיומים על חיי של מתפקדי ישראל ביתינו ולמקורבי העומד בראשה. אנחנו חיים במדינה דמוקרטית ולא דיקטטורה, סתימת פיות לא תהיה כאן. נשות מדינת ישראל, רק השבוע צוין יום האישה, יום אחד שבו הביעו כבוד כלפינו, אך כנראה שזה היה רק יום אחד שבו ״נבחרי ציבור שוביניסטים״ לא מתבטאים בצורה מזלזלת, מביכה ומקטינה כלפי נשים בישראל. מגיע לנו כבוד כל יום, כל השנה. ואנחנו נלחם על זה", סיימה ראידמן את דבריה.

מטעמה של ניקול ראידמן, עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור, מסר בתגובה: "הטיפול בנושא עבר לטיפול משפטי".