הבדרן ליאור כלפון שהודח בשבת האחרונה מבית "האח הגדול" רגע לפני הגמר הגדול וזכה לקבלת פנים מכוערת ממעריצי יהודה יצחקוב, הביע אכזבה מהדחתו. בסטורי שהעלה בפייסבוק שלח תודות לעוקבים ולמעריצים שסימסו לו וסיכם את החוויה בבית כקשה. בסרטון נראה כלפון מבשל לבני משפחתו, ומביע אכזבה על שהודח רגע לפני הגמר הגדול.

"תודה רבה לכל התומכים באמת הייתם מדהימים, תודה על הפרגון שלכם זה ממש לא מובן מאליו אחרי כמעט 100 ימים בבית 'האח הגדול'. היה קשה, לא הגעתי לגמר וחבל. לא נורא, אבל אני קיבלתי המון כישורי בישול מהשף אורן אסידו, יש לי כאן סלט כרוב וכל מיני דברים מגניבים שהמשפחה שלי תאהב אני מקווה. רק בריאות תודה לכם", אמר כלפון.

רגע אחרי שיצא מאולפני "האח הגדול": ליאור כלפון הותקף - לחצו כאן. 

ליאור כלפון (צילום: רשת 13)
ליאור כלפון (צילום: רשת 13)

במקביל פרסם פוסט עם הדברים הבאים: "אני כל כך מאושר לחזור סוף סוף הביתה למשפחה האהובה שלי, לבית האמיתי שלי, חזרה לחיים שלי שאני כל כך אוהב שבהם אני הבמאי, התסריטאי והמפיק. אני יכול לשתף אתכם שהחוויה בבית האח הייתה מאוד מאתגרת! במשך שנים סירבתי להיכנס לבית 'האח הגדול' אבל אחרי שהחלמתי מהקורונה היו לי פתאום המון נושאים חשובים שרציתי לדבר עליהם ולהיות השינוי שאני רוצה לראות בעולם".

ליאור כלפון האח הגדול (צילום: צילום מסך רשת 13)
ליאור כלפון האח הגדול (צילום: צילום מסך רשת 13)

"נכנסתי עם המון רצון טוב להזכיר לכולנו שפעם היינו אחים וידענו לפרגן ולנהל שיח בכבוד הדדי, סבלנות ואהבה ולא סתם להגיד בתפילה 'ואהבת לרעך כמוך' אלא באמת להתכוון לכך ולרדוף שלום. ניסיתי להביא צחוק ושמחה לבית הגדול שכל עם ישראל מציץ אליו ולהביא צבעים של שלווה ורוגע. הגעגועים למשפחה האהובה שלי ולשפיות קרעו אותי לגזרים וכל יום נראה שם כמו נצח, קרסתי כמה פעמים בדרך וקמתי להמשיך כדי שהילדים שלי יהיו גאים בי. בסיכומה של חוויה אני יכול להגיד שאני שמח שעברתי אותה. למדתי המון על עצמי ויצאתי ממנה עם המון תובנות חדשות לחיים, גם כשחשבתי שאני כבר יודע הרבה דברים. תמיד יש דברים חדשים ללמוד".

ליאור כלפון, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
ליאור כלפון, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)