עברו רק חודש וחצי מאז ילדה קורין גדעון את בתה הבכורה, אלונה והיא כבר נבחרה להיות הפרזנטורית של מותג ההלבשה התחתונה הבינלאומי "טריומף". המגישה תצטלם בקרוב לראשונה בהלבשה תחתונה, כחלק מקמפיין בינלאומי בו בכל מדינה בחרה באישה אמיתית וחזקה שמשקפת את מגוון הנשים באוכלוסייה. 

המגישה שתהפוך בקרוב לדוגמנית שתחשוף הרבה עור, נשואה כזכור לחילי סורוצקין שמגיע ממשפחה חרדית. על יחסיה המורכבים עם משפחתו ואורח חייהם השמרני ליוותה בעבר גדעון בשני סרטים ששודרו בקשת 12, הראשון לפני נישואיה שנקרא "החתונה החרדית שלי" והשני בזמן הריונה עם אלונה שנקרא "מחפשת תשובה" ודן בסוגיית החינוך הדתי עליו סורוצקין גדל, לעומת החינוך החילוני עליו גדעון גדלה. 

קורין גדעון, חילי סורוצקין (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קורין גדעון, חילי סורוצקין (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

גדעון ענתה על שאלות עוקביה ברשתות החברתיות ושם נשאלה איך משפחתו של בן זוגה מקבלת את הבשורה כי היא הולכת להצטלם להלבשה תחתונה, שזה כאמור נוגד את תפיסת עולמם. גדעון ענתה: "אין לי מושג. את הבחירות שלי בקריירה אני עושה לפי השקפת העולם שלי, לא של הסביבה. אני מאוד מכבדת ואוהבת את ההורים של חילי וגם הם מכבדים ואוהבים אותי ולכן אין לי ספק שהם יאחלו לי בהצלחה גם בדבר המרגש הזה, אפילו אם זה לא תואם את השקפת עולמם".

קורין גדעון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קורין גדעון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)