אחד הדיירים הבולטים בבית "האח הגדול", יהודה יצחקוב, שהיה מועמד בולט לזכייה בגמר, נאלץ לעזוב במפתיע את הבית הסגור לאחר שהפר את חוקי הבית כשאיים על הקומיקאי רמי ורד. מאז, יצחקוב ירד למחתרת ולא התראיין באמצעי התקשורת ונצפה בעיקר מפגשים עם חבריו הקרובים בבית ביניהם אופיר לוי, אילון אקון ורונית לוי.

יצחקוב לא השאיר מקום לספק ושלח מסר מרגיע ורומנטי אתמול (רביעי) לאהובתו בבית הסגור, אלמוג חדד, כששלח מסוק בהפתעה עם המסר: "אלמוג סחפת את כולנו, את האוויר שלנו, המשפחה ויהודה". קבוצת התמיכה של הדייר לשעבר, "צבא האריות של יהודה", עושה רעש גדול בניגוד אליו והגיעה מספר פעמים לבית "האח הגדול" בנווה אילן כדי להפגין כנגד רמי ורד ואפילו תקפו את ליאור כלפון עם צאתו מהבית הסגור. 

לא שכח אותה: יהודה יצחקוב במחווה רומנטית לאלמוג חדד - לחצו כאן. 

אופיר לוי, יהודה יצחקוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אופיר לוי, יהודה יצחקוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מלבד קבוצת הפייסבוק הפעילה, יש גם קבוצת וואטספ הקרויה באותו השם ואליה הצטרפו חבריו הקרובים ומשפחתו של יהודה. בין הנוכחים בקבוצה גם אמו, גיטלינה יצחקוב, שכזכור לא היה איתה בקשר תקופה ארוכה לפני כניסתו ל"האח גדול". בשיחה שהגיעה לידי TMI נכתב לכאורה על ידי אמו של יהודה בקשה מתומכיו לממן לו דירה בישראל, כיוון שעדיין אין לו.

בהודעה שלכאורה שלחה אמו, נכתב: "זה המקום והזמן לומר תודה לכל אחד/ת מכם על תמיכה אינסופית. העונה אומנם נגמרה אך לא כאן מסתיימת הדרך אלא רק מתחילה. כמו שכבר כולם יודעים לצערינו ההפקה עשתה עוול ליהודה היקר שלנו, הלא עוול בכפו. כאבנו, התרגזנו ופרקנו וכעת הכדור בידיים שלנו״.

יהודה יצחקוב, מתוך ''האח הגדול'' (צילום: מיכה לובטון)
יהודה יצחקוב, מתוך ''האח הגדול'' (צילום: מיכה לובטון)


״אז חשבנו איך לשמח את יהודה שלנו, ומכיוון שאין לו בית משלו והוא כל כך ראוי לקורת גג משלו החלטנו לאפשר לו דירה משלו וכך לנטוע שמחה בליבו וחיוך על פניו. כמו שכולכם יודעים דירה זה לא עניין של מה בכך ולכן נשמח אם כל אחד ואחת מכם ירתמו יחד איתנו כולנו כאחד בכוחות משותפים למען מטרה זאת. כל מי שתמך ביהודה יתן ליבו למען זה. כל הנותן מבורך. כמובן מי שיפתח ליבו נזמין לחנוכת בית באור גדול ושמחה רבה בביתו של יהודה״.

פנינו לאמו של יהודה לבדוק האם אכן היא ביקשה מתומכיו לעזור לו ברכישת דירה, מטעמה של גיטלינה נאמר כי "אין לי מושג על מה מדובר. ממש לא שלחתי הודעה כזאת". כזכור, יצחקוב זכה בעבר בריאליטי "המשימה: אמזונס", שם קיבל שיק על סך מיליון ש"ח. לא רק זה, כפי שחשפנו לראשונה ב-TMI, ליצחקוב דודה אמידה בארצות הברית שהבטיחה לקנות לו בית, בזמן ששהה בבית "האח הגדול". כזכור, יצחקוב מתפרנס בכבוד כמהנדס חשמל בחברת הייטק ולכן לא נראה לנו שהוא זקוק לתרומות. 

יהודה יצחקוב ואמו גיטלינה (צילום: פייסבוק)
יהודה יצחקוב ואמו גיטלינה (צילום: פייסבוק)