מה נשתנה הלילה הזה מכל הלילות? ובכן, נראה שהרבה השתנה בשנה האחרונה ומשחקי הכוחות קצת השתנו עבור לא מעט מכוכבי הביצה המקומיים, אמנם לא מעט מהם נפרדו ואף התגרשו, אבל הרבה מהם התחילו זוגיות חדשה, התארסו וכאלה שלראשונה בחייהם חגגו השנה עם תוספת קטנה חדשה במשפחה.

אז למרות שבשנה שעברה לא רבים מן האנשים זכו לשבת סביב שולחן הסדר ולקרוא בהגדה, ועכשיו יש לא מעט כאלו שיעשו את זה בצורה לגמרי שונה. ימים ספורים לפני ליל הסדר הביאה שיר אלמליח לעולם את בנה הבכור רפאל יחד עם בעלה מייקל זנזורי, הכל היה נראה ורוד בחייה של הדוגמנית אבל אנחנו בטוחים שהיא לא ציפתה שאת ליל הסדר הבא היא תחגוג בעיצומם של הליכי גירושים מבעלה.

פעם משפחה. שיר אלמליח, מייקל זנזורי (צילום: שוקה כהן)
פעם משפחה. שיר אלמליח, מייקל זנזורי (צילום: שוקה כהן)

רוסלנה רודינה, כבר רגילה לשבת עם בן זוגה איתי פז מסביב לשולחן הסדר, מאחר והם יחד כבר למעלה משלוש וחצי שנים, השנה, להבדיל מפעמים קודמות הדבר העיקרי שהם ידברו עליו במהלך הארוחה זה ארגונים לקראת החתונה הבאה וקרבה. ומהצד השני של המשפחה, אם אפשר לומר. הזוג המלכותי דניאל גרינברג ואייל גולן, שבפסח אשתקד היו נשואים טריים עם הריון שזה עתה נחשף והשנה, עם ותק של שנת נישואים וילדה אחת בת חצי שנה, השניים כבר שוב מרחיבים את המשפחה ומצפים לבייבי נוסף.

אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: צילום מסך)
אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: צילום מסך)

רוסלנה רודינה, איתי פז (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
רוסלנה רודינה, איתי פז (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

טיילור מלכוב ובן זיני חגגו יחד בשנים האחרונות את חג הפסח ואף היו מרוכזים בעשיה לקראת חול המועד ומופעים שונים, אך ימים ספורים אחרי החג הכי עצוב בהיסטוריה, זאת בגלל נגיף הקורונה כמובן, השניים החליטו לפרק את החבילה. השנה מלכוב תחגוג לצד לירן דנינו בן זוגה החדש, ואילו זיני בקרב המשפחה. בשנה שעברה באותו הזמן משבר זוגי פקד את חיי הנישואים הטריים של מאיה בוסקילה ועוזי אזולאי והם נפרדו וחזרו בימים שסבבו את ליל הסדר. לא ברור אם הסוף היה ידוע מראש או לא אבל השנה, השניים כבר לא נפגשים לשיחות חולין אלא רק בין כותלי הרבנות.

טיילור מלכוב, לירן דנינו (צילום: אור גפן)
טיילור מלכוב, לירן דנינו (צילום: אור גפן)

לא מעט כוכבים חדשים יחגגו לראשונה את חג הפסח כשיש להם עוד עשרות אלפי עוקבים חדשים והם כמובן דיירי "האח הגדול" האנונימיים, שפרצו בחודשים האחרונים לחייכם, והשנה יתעדו את שולחן החג לכל העוקבים והמעריצים שלהם. תום חיימוב, לינור סביניק, אלמוג חדד, דניאל לוין ואחרים שבטח שמחים לחגוג שוב בחיק המשפחה. 

גם גל לידות ראשונות פקד את הביצה והשנה אמהות רבות יוסיפו לשולחן החג שלהן כיסא תינוק ובו עולל חמוד שישיר את שירי החג. קורין גדעון תחגוג עם אלונה - בתקווה ליד חלון הא? גם טהוניה רובל, שהספיקה להפוך לאמא ואף להתגרש, עדן בן זקן ושוקי ביטון שהפכו גם הם להורים לראשונה, וגם עמית פרקש, מירב פלדמן ורבים ואחרים.

קורין גדעון, חילי סורוצקין (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קורין גדעון, חילי סורוצקין (צילום: צילום מסך אינסטגרם)