רגע לפני שזהבה בן ריגשה מאות אלפי בתי אב בישראל כשזכתה ב"האח הגדול" אמש (שני), אמרגנה המיתולוגי אלי בנאי התארח בתכניתו של אסי הג'וקר ב-104.5FM ודרש את מה שלדעתו מגיע לו. כזכור, בנאי התארח בעבר בתכניתו של הג'וקר ואמר כי הוא מאמין שזהבה לא תשרוד בבית הסגור שבועיים ותבקש לצאת לבד, אלא שאמרגנה לשעבר טעה והזמרת הצליחה לשרוד עד הסוף ואפילו לנצח.

אתמול (שני) בנאי ניסה להצדיק את עצמו ואמר: "היא בעצמה אמרה שהיא לא תחזיק מעמד, אני יכול רק לשמוח. ראיתי זהבה אחרת, רגוע. החיים השתנו. דרך ההצלחה שלה תביא לה דרך חדשה, מגיע לה. הכל אנחנו יודעים עליה".

גמר האח הגדול: זהבה בן היא הזוכה המאושרת! - לחצו כאן. 

זהבה בן (צילום: צילום מסך רשת 13)
זהבה בן (צילום: צילום מסך רשת 13)

כשנשאל האם יגיע להופעתה בקיסריה, התלבט קלות בנאי ואמר: "אני מאמין שכן. אם יעשו לי את הכבוד שמגיע לי לא להיות בין הקהל, אם אני לא מאחורי הקלעים אני לא מגיע. אני בניתי את הדבר הזה, השקעתי את החיים שלי על הדבר הזה שנקרא זהבה בן ואני חושב שמגיע לי את זה. אם לא יתנו לי את הכבוד שמגיע לי, שיהיה להם בהצלחה וזהו".

"אין ראויה ממך לניצחון": זהבה בן מקבלת תמיכה מכיון מפתיע - לחצו כאן. 

זהבה בן (צילום: צילום מסך רשת 13)
זהבה בן (צילום: צילום מסך רשת 13)

"תמיד היא הייתה ענווה, מבחינת להיסגר בבית יש לה את היציאות שלה, אין מה לדבר. דיברתי עם ישראל בונדק והוא גם אמר את אותו דבר, אבל הופתענו לטובה ושיהיה לה רק טוב. שיהיה לה דרך חדשה - מגיע לה. שיחקה אותה בגדול. אני מאמין שהיא בהפרש של עשרות אחוזים מאחרים".