הרשת סערה בביקורת קשה כלפי כוכבת הריאליטי המיליונרית קיילי ג'נר, לאחר שביקשה מעוקביה ומעריציה לתרום בפרויקט מימון המונים בעבור מאפר מפורסם, בזמן שהיא תרמה רק 5000 דולר, למרות הונה הרב. 

אשת העסקים שבשנה שעברה הוכרזה כמיליארדרית הצעירה ביותר אי פעם, לפני שהתואר הוסר במהירות על ידי מגזין פורבס, שיתפה את מיליוני עוקביה באינסטגרם בתגובה שלה בעקבות הדברים הקשים שנאמרו כלפיה.

קיילי ג'נר (צילום: Frazer Harrison/Getty images)
קיילי ג'נר (צילום: Frazer Harrison/Getty images)

ג'נר כתבה כך: "חשוב לי לנקות את הנרטיב השקרי הזה לפיו ביקשתי ממעריצים כסף ושאני לא משלמת בעצמי עבור החשבונות הרפואיים של המאפר שלי", כתבה ג'נר והוסיפה: "סם הוא לא המאפר שלי ולצערנו כבר אין לנו קשר אישי אבל עבדתי איתו לפני כמה שנים וחושבת שהוא הכי מתוק".

קיילי ג'נר , סטורמי וובסטר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קיילי ג'נר , סטורמי וובסטר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

המאפר, ראודה, היה בתאונה שהצריכה "ניתוח גדול" על פי עמוד GoFundMe. דיווחים בסוף השבוע הראו שג'נר כמו גם בלה ת'ורן, שראודה עבד איתה, תרמו כל אחת 5,000 דולר למיזם ומיד הביקורת כלפי ג'נר מיהרה להגיע לאחר שטוקבקיסטים חשבו שלטעמם תרומתה קטנה מדי. ג'נר השתתפה בתרומה לאחר ששמעה על המקרה מהמאפר הנוכחי שלה, אריאל טג'אדה והרגישה מחויבת לעזור. 

"הם כבר גייסו 6,000 דולר, אז הוספתי 5000 דולר, כדי להגיע למטרה המקורית שלהם וחשבתי שאפרסם בסטורי באינסטגרם כדי להשיג יותר מודעות, אם מישהו מרגיש שהוא מוכרח לשתף או לתרום", כתבה ג'נר. היעד החדש של הקרן (ולא ממש ברור למה) הוא 120,000 דולר - בהשוואה לבקשתו הראשונית בסך 6,000 דולר והתרומה עומדת להגיע ליעדה, שכן סך התרומות הנוכחי עומד על קרוב ל-100,000 דולר נכון לזמן פרסום הידיעה.

קיילי ג'נר (צילום: רויטרס)
קיילי ג'נר (צילום: רויטרס)