איש העסקים והבעלים של קבוצת הכדורגל מ.ס. אשדוד, ג'קי בן זקן, והמיליארדר מעיר האורות אשדוד, יחיאל אבו, טסו למרוקו במטוס פרטי כדי לקנות מלון במרקש ולהפוך אותו לכשר.

ג'קי בן זקן (צילום: אלירן אביטל)
ג'קי בן זקן (צילום: אלירן אביטל)

המשטרה מבקשת לעצור עד תום ההליכים את ב' (השם המלא שמור במערכת) בחשד להטרדה אובססיבית של השחקנית גלי בן גיאת (מהסדרה “מטומטמת") ואיומים על חייה ועל בני משפחתה. על פי הבקשה שהוגשה, חייגה ב' 612 פעמים לטלפון של בן גיאת וגם הוסיפה 209 הודעות בדואר האלקטרוני. בין ההודעות שהשאירה: “אני לא מפחדת מהמשטרה, אני מגיעה עוד מעט", ו"אני מחכה לך בכניסה לביתך עד שתצאי" ועוד שלל איומים אלימים ומפורטים. המשטרה עצרה את ב' ב־4 במרץ וטוענת שהיא הפרה שוב ושוב את צווי ההרחקה שניתנו לה. במהלך המעצר הודיעה המשטרה כי תבוצע לה בדיקה פסיכיאטרית.
עו"ד יוסי סקה, שמייצג את ב' מטעם הסנגוריה הציבורית: “מדובר בצעירה שמתמודדת עם רקע משפחתי ואישי מורכב. אנו נמצאים בתחילתו של ההליך המשפטי ולאחר שנקבל את חומרי החקירה נבחן את המשך צעדינו המשפטיים".

גלי בן גיאת סירבה להגיב.


> פטריק אלוני, הבעלים של קבוצת חברות העוסקת בייעוץ ביטחוני, הכשרת לוחמים ואספקת ציוד, נעצר בשבוע שעבר בחשד שהונה את חברת MSC. הוא טען כי בכוחו להשיג לה עסקה מהירה לרכישת 200 אלף קרטונים של כפפות ניטריל בווייטנאם. הכסף שולם, רק שהיצרן לא כל כך ידע מזה. בחקירה שהתפשטה מארצות הברית דרך אפריקה וישראל ועד לווייטנאם, נגלה סגנון חייו הראוותני של אלוני וגם סרטון הכספת שלו שהפך ויראלי בשל ערימות כסף דמיוניות.

שלום לאחות, סנדרה, מה יש לכם לומר על ההסתבכות של האח?
“אני לא מעוניינת להגיב, תודה".

> מגיש הטלוויזיה ליאור שליין התראיין השבוע, לפני הבחירות, בערוץ דמוקרטTV. המראיין היה יוסי לוי, לשעבר ראש מערך ההסברה של נתניהו, שאיך לומר בעדינות, לא ממש נמנה עם מעריציו של ראש הממשלה. בראיון שולבו, בין השאלות והתשובות, קטעים מהתוכניות של שליין במהלך השנים “מצב האומה" ו"גב האומה". רק מה, היועץ המשפטי של דמוקרטTV גילה שיש בעיה של זכויות יוצרים לערוצים 12 ו־13 על הקטעים והם לא יוכלו לשדרם. אחרי העצב הגדול סוכם על ראיון נוסף, הפעם בקונספט רגיל של שאלות ותשובות, שיצולם וישודר לקראת יום העצמאות.

לוי, גם לכם יש בעיות עם היועץ המשפטי?
“ראיתי חשיבות רבה לראיין את ליאור שליין לפני הבחירות, כדי להראות את ההשתלטות הבוטה של נתניהו על כלי התקשורת בישראל ואת סתימת הפיות שמתרחשת כמעט בכל ערוצי התקשורת. שניים משלושת כתבי האישום נגד נתניהו הם על כך. זו בדיוק הסיבה להקמתו של ערוץ דמוקרטTV. לצערי הרב מסיבות שונות, הדבר לא יצא לפועל ונדחה לאחר הבחירות".

מרב מיכאלי וליאור שליין מצביעים (צילום: אבשלום ששוני)
מרב מיכאלי וליאור שליין מצביעים (צילום: אבשלום ששוני)