רוית אסף הייתה אמורה להיות ברגעים אלה ממש בפיליפינים, אחרי שעות ארוכות של טיסה ובדיקת מטוש לקורונה עם הגעתה לאי - כפי שערכו כל השורדים, המנחה גיא זוארץ וצוות הצילום וההפקה של עונת ה-VIP החדשה. כעת מסבירה אסף למה היא ביטלה את השתתפותה בהישרדות ברגע האחרון.

אחרי ג'ניפר סנוקל שביטלה את השתתפותה בגלל בעיה רפואית ממנה סבלה, גם מלכת היופי במיל' העלתה פוסט והסבירה מדוע היא לא בין השורדים אסף כתבה שהיא כבר עברה מיונים, בדיקות רפואיות, מבחנים פסיכולוגיים, חתימות וחקירות והוסיפה: "פתאום זה הרגיש קרוב ומציאותי, אפילו התחלתי ליהנות מהמחשבה והרעיון".

רוית אסף (צילום: רונן פדידה)
רוית אסף (צילום: רונן פדידה)

"שכנעתי את עצמי שבמילא המשק מושבת והצילומים יוצאים בתקופה שהעסק סגור בגלל הקורונה. הילדים התלהבו, בעלי לא הבין, בסוף זרם ואני התמלאתי באדרנלין והתרגשות הרי אני הכי פייטרית שיש בראליטי. כבר השתתפתי ב'עד סוף העולם' וזכיתי. ממשימות אני לא חוששת עד נשמתי האחרונה לא אוותר, חברתית ברור לי שאהיה מצוינת ואפילו נהניתי מהמחשבה שאחזור רזה יותר".

"אבל אף אחד לא צפה שהנסיעה תידחה בחודשיים, בדיוק בזמן שהמשק נפתח, העסק חזר לפעילות סופסוף וזאת התקופה הכי עמוסה בחיי. השנה הזאת שלא עבדנו יצרה לא מעט השלכות ואתגרים אך גם הזדמנויות שמחייבות אותי להיות כל כולי בעסק. אז גם אילוצים ושינויים של ההפקה, גם אילוצים שלי, השאירו אותי בארץ. מאחלת הצלחה לכל המתמודדים ותודו שיכולתי להיות השורדת".