אנדי רם (צילום: צילום מסך)
אנדי רם (צילום: צילום מסך)

מי אתה?
אנדי רם, בן 40, נשוי לשירי רם (אנחנו יחד מגיל 15), אבא לאלון, לנויה ולאייל, אלוף ווימבלדון 2006, רולאן גארוס 2007 ואוסטרליה הפתוחה 2008 יחד עם יוני ארליך, פרזנטור של קבוצת MORAZ צמחי מרפא המתמחה בפיתוח ובייצור מוצרים פרה־רפואיים וקוסמטיים, לטיפול וטיפוח העור והשיער.

האם האינסטגרם הוא הדבר הראשון שאתה פותח בכל בוקר?
“לא, קודם אני פותח את הוואטסאפ. אני קם להמון הודעות, ואחר כך, על אוטומט, אני פותח את האינסטגרם ומסתכל מה פספסתי במהלך הלילה. אני לא מקבל באינסטגרם המון הודעות, 10־15, תלוי ביום. רוב ההודעות קשורות לבקשות לאימון טניס״.

אחרי אילו טניסאים אתה עוקב?
“יוני ארליך, נעם אוקון, רוג׳ר פדרר, ג׳וקוביץ׳, נדאל – אבל עמודי האינסטגרם של הטניסאים הם הכי לא מעניינים, מאוד בנאליים ורשמיים. אני מעדיף לעקוב אחרי קטורזה וחנוך דאום, אני חולה על חוש ההומור שלהם, הם מהאנשים שהכי מצחיקים אותי בארץ. ואחרי אופירה אסייג כמובן, בעיקר כדי לראות מי זה בעלה שנחבא אל הכלים“.

View this post on Instagram

A post shared by Andy Ram (@andyram10)

למי יש יותר עוקבים, לך או ליוני?
“בוודאי שלי יש יותר עוקבים. סתם, זה רק בגלל שאת יוני זה פחות מעניין. בטוח שאם היה משקיע באינסטגרם, היה מדובר בכוכב רשת“.

מהי ההודעה ההזויה ביותר שקיבלת?
“הודעה שקיבלתי לא מזמן – ‘אתה יכול להכיר לי את יוני?׳. הודעה נוספת והזויה היא של אדם שפנה אליי אם אני יכול לפנות לפדרר, כי הוא רוצה לדבר איתו ולתת לו טקטיקה איך לנצח את ג׳וקוביץ׳“.

יש לך המון פוסטים שבהם אתה כותב ערכים על דף ומצטלם. הסבר מה עומד מאחורי זה.
“הפרויקט נקרא חוכמת רשת. אחרי שפרשתי מטניס, היה לי ברור שהרבה מהערכים שלמדתי על המגרש, צריך ליישם בתחומים אחרים בחיים: מחויבות, השקעה, הגשמת חלומות. בכל שבוע אני משתף את העוקבים שלי בסט ערכים חדש, כל מה שלמדתי בטניס ויכול לעזור לכל אחד״.

View this post on Instagram

A post shared by Andy Ram (@andyram10)

ב־100% מהתמונות אצלך באינסטגרם אתה מחייך. ככה גם במציאות? 
“משתדל להיות 100% מהזמן עם חיוך. גם כששיחקתי טניס, במשחקים הכי חשובים בקריירה, אחרי ניצחונות והפסדים, לפני ואחרי משחק, בחדר הלבשה, הייתי תמיד־תמיד עם חיוך. זה שומר על אנרגיה גבוהה ומייצר וייבים חיוביים. רק ככה אני יודע״.

נתונים: מערכת IMAI של חברת המשפיענים LEADERS 
צילומי מסך מתוך אינסטגרם, שימוש ביצירות לפי סע' 27א לחוק זכויות יוצרים