אחרי שנה ללא הופעות, עם מופע בכורה באמצע שנקטע בשל הקורונה, חזרה תזמורת ירושלים מזרח ומערב להופעות עם להקת טיפקס באולם מפוצץ בתיאטרון גבעתיים. מאסטרו תום כהן, המנצח והמנהל המוזיקלי של התזמורת, סיפר בפתיחה עד כמה הוא אוהב את הסולן, קובי אוז, ואז התרוממה מהקהל האמא הגאה של אוז, ריימונד, וצעקה “גם אני".

קובי אוז (צילום: משה שי, פלאש 90)
קובי אוז (צילום: משה שי, פלאש 90)

>אבי ברססט, מנכ"ל הולנדיה ומומחה שינה עולמי, התבקש למלא את מקומו של דליק ווליניץ בתוכניתו “פותחים יום" ברדיו תל אביב. ברססט, שהנחה את תוכנית “פורום שינה" באותה התחנה, קיבל על עצמו את האחריות בהתרגשות גדולה, אף שהוא “משופשף" בהנחיית תוכנית רדיו זה כשנתיים.

אבי ברססט (צילום: יחצ)
אבי ברססט (צילום: יחצ)

>האיש עם המגפון, עו"ד ברק כהן ממפלגת הדמוקרטים, מי שנהג לבצע מארבים לראשי הבנקים ולפוליטיקאים שלא באים לו טוב ולקה השבוע בלבו, מתלוצץ עכשיו עם ששת מצביעיו.
מה שלומך, ברק?
“ברוך השם, הכל טוב".
מה היה לך?
“אירוע לבבי".
באיזה מצב היית?
“באתי בכוחות עצמי לבית החולים. סתם מתוך רצון לשלול אירוע לבבי. עשו אק"ג ואמרו לי שהחל אירוע לבבי. הסבירו שהגעתי ממש בראשיתו, שאני יכול להיות רגוע ושהטיפול די פשוט. העלו אותי לצנתור. סידרו את האינסטלציה, ואני צפוי להשתחרר. הצוות הרפואי באיכילוב מדהים".

עורך הדין ברק כהן, ראש המפלגה ''דמוקרטית'' (צילום: אבשלום ששוני)
עורך הדין ברק כהן, ראש המפלגה ''דמוקרטית'' (צילום: אבשלום ששוני)

>ישראל גוטסדינר, חצי מצמד רעים, נוהג מגיל 30 לגלח את שפמו כל עשור בטקס מיוחד. בשל הקורונה עלתה מחשבה לקצר לכל חמש שנים בשל דרגת הסיכון הגבוהה ולהוריד רק חצי שפם.
גוטסדינר, רואה את חצי הכוס המלאה?
“השנה חגגתי את חגיגת הבר מצווה שלי, 60 פלוס 13, שהם 73. כמו תמיד, זה היה עם חברי הטוב, ראש המוסד, יוסי כהן. אין אין אין חגיגה בלי עוגה".

יוסי כהן, ישראל גוטסדינר (צילום: מרגלית גוטסדינר)
יוסי כהן, ישראל גוטסדינר (צילום: מרגלית גוטסדינר)