אם הפתעת הבחירות, עו"ד איתמר בן גביר, לא עונה לכם, כדאי שתדעו שהוא ניתק את כל הטלפונים הסלולריים, העמיס את המשפחה ונסע לצימר בצפון כדי להירגע.

בן גביר, דיינו?
"אחרי חודשיים אינטנסיביים, בעצם לפחות שנתיים, עצרתי הכל, לקחתי את ששת הילדים המתוקים שלי ואת אשתי איילה לצימר במושב דלתון. אני אנצל את החופשה כדי לקרוא ספרים ולבלות הרבה שעות בבריכה בתקווה שתהיה שמש. אבל גם אם לא, זו בריכה מחוממת".

איתמר בן גביר (צילום: פרטי)
איתמר בן גביר (צילום: פרטי)

ספר לי על יום הבחירות שלך.
"מדהים. אהבה אינסופית מהדרום והצפון. חילונים, דתיים וחרדים. חרשתי את הארץ לאורכה ולרוחבה וראיתי איך האנשים מאמינים בנו".

יצא לך כבר להיפגש עם מנסור עבאס, עוד הפתעת בחירות?
"ראיתי אותו פעם אחת כשביקשתי לפסול אותו מלרוץ לכנסת. אני מקווה לראות אותו בפעם הבאה נפסל על ידי בג"ץ אחרי שנכניס לבית המשפט העליון יותר שופטים עם אג'נדה ציונית יהודית".

עם גדעון סער ונפתלי בנט תהיה מוכן לשבת? הם הרי יותר ימין מנתניהו.
“אני קורא לגדעון ונפתלי להיכנס לממשלת ימין בראשות נתניהו ולא לגרור את ישראל לבחירות חמישיות".

השוער. גדעון סער (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
השוער. גדעון סער (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)


יש לך איזה מסר לניצן הורוביץ?
"ברור. תודה על הקמפיין הנהדר נגדי שהביא לנו עוד מנדט".

הכנת כבר את הצעת החוק הצרפתי לשחרור נתניהו?
"אני מכין לא רק חוק צרפתי, אלא גם חוק חסינות, פיצול תפקיד היועץ המשפטי לממשלה ושינוי שיטת מינוי השופטים. אני בא לעבוד". עם שרה נפגשת? מה דעתך על מה שמספרים עליה? “לגבי שרה נתניהו, לטעמי עושים לה רצח אופי ופוגעים בה רק כדי לפגוע בבעלה. אני בז למי שפוגע בנשים. במיוחד במי שמבקש לפגוע בבעל באמצעות רעייתו".

בנימין נתניהו ביום הבחירות (צילום: מרק ישראל סלם)
בנימין נתניהו ביום הבחירות (צילום: מרק ישראל סלם)

> הסופר א.ב.יהושע פרסם השבוע מאמר בניחוח סאטירי בעיתון האיטלקי החשוב, “לה רפובליקה", ובו הציע שכל מדינה תדאג לכך שראש הממשלה שלה יהיה בצרות משפטיות. ההסבר, פחות או יותר: כך אין לו ברירה אלא לבצע מהלכים יוצאי דופן ולהגיע להישגים מרשימים כדי לשמור על כיסאו.

הנה, כמו ביבי, שעשה הכל כדי להביא חיסונים ולחלץ את ישראל ממגיפת הקורונה. א.ב. יהושע, שלושה כתבי אישום זה מספיק לתפקוד אופטימלי, או שצריך יותר? “כתבתי את הכל בסרקסטיות כמובן. הכל נאמר בהומור על מנת שראש הממשלה יהיה בצרות ויהפוך ליצירתי. הרי האיטלקים מסתבכים עם החיסונים והסגרים, אז הצעתי שאם היה להם ראש ממשלה בצרות הוא היה הופך ליצירתי יותר. זו בדיחה כמובן. מה חשבת שהתכוונתי שישימו כתבי אישום על ראש הממשלה שם?".

א.ב יהושע (צילום: ראובן קסטרו)
א.ב יהושע (צילום: ראובן קסטרו)