נכון שככל שעובר הזמן יש עוד ועוד יוצאי ריאליטי חדשים שממלאים את הביצה המקומית אבל יש כאלה שממשיכים לעניין גם כשזמן התהילה שלהם חולף. נופר מור, שהשתתפה בעונה השלישית של "האח הגדול" ממשיכה להישאר בתודעה ומדי פעם לעניין אותכם במה שקורה בחיים שלה. אתמול, חשפה הקוסמטיקאית באומץ רב כי ארבעה חודשים בלבד אחרי שהביאה את בנה השני היא עשתה מייקאובר מטורף וירדה 23 קילוגרמים.

"הרבה יותר נוח וקל להתלבש" חשפה מור עם העוקבים שלה את הפיגורה החדשה וכתבה "2 לידות, מינוס 23 קילו" ושיתפה תמונות מיום לפני הלידה, ושלושה ימים אחרי הלידה כשהיא טוענת שהחזה שלה היה בגודל לא הגיוני. עכשיו, כמו כל אמא בלוגרית היא העלתה כשאלה לעוקבות שלה האם הן מעוניינות שתשתף בדרך שעשתה כדי להיפטר מהקילוגרמים העודפים.

נופר מור (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נופר מור (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

נופר מור (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נופר מור (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מור היא לא הכוכבת הראשונה שמעוררת שיח ומשתפת את העוקבים שלה במשקל שהעלתה בהריון, וקודמתיה היו ליהיא גרינר, מור ממן וגם כוכבות ענקיות כמו ביונסה וקים קרדשיאן. נראה שהשינויים הגופניים המתרחשים בגוף האישה לאחר הלידה סוף סוף מקבלים ביטוי ונוכחות ראוייה, זאת לאחר שגם דניאל גרינברג חשפה את הדיכאון אחרי הלידה של מיאל ממנו סבלה, וגם מהסימני מתיחה שנותרו על גופה. 

View this post on Instagram

A post shared by Nofar Mor (@nofarmor11)