כמה ש-TMI אוהב קאט פייט עסיסי ועוד בין שתי כוכבות גדולות ויפות בתעשייה. כוכבת הילדים בדימוס עדי הימלבלוי לא נוהגת לפתוח חזיתות עם אף גורם בתעשייה, תמיד שומרת על יחסים טובים עם הקולגות, לא מבקרת אף אחד ולא מככבת בכותרות סנסציוניות. אלא שמגישת החדשות קרן מרציאנו, הצליחה להוציא מהימלבלוי צדדים שלא הכרנו עד כה.

הימלבלוי בביקורת חסרת מעצורים האשימה את מרציאנו שהיא מנותקת מהמציאות. אמש (ראשון) העלתה הדוגמנית סטורי בו תיעדה את מגישת החדשות עוסקת בעניין בעלי המסעדות, המשכורות והתמריצים שהם צריכים לשלם לעובדיהם וכתבה ביקורת חריפה נגד דבריה של המגישה.

עדי הימלבלוי (צילום: אור גפן)
עדי הימלבלוי (צילום: אור גפן)

כזכור בעלה של הימלבלוי, נדב פלד, הוא בעלים של רשת מסעדות בארץ כך שהדוגמנית מדברת מדם ליבה. בפוסט כתבה: "בכל תוכנית שלך לאחרונה אני רואה שמאד קל לך להציע שוב ושוב לבעלי עסקים בכלל ומסעדות בפרט לתת תמריצים ולעלות את השכר כדי לגייס עובדים. אני מזכירה לך שהעצה הזאת ניתנת לבעלי עסקים שהיו סגורים לסירוגין במשך שנה שלמה. עסקים שניסו להשאיר את הראש מעל המים ולא להיחנק מהתשלומים השוטפים שנאלצו לשלם גם כשהעסק שלהם סגור. נשמתי ונשמתי בכל פעם ששמעתי אותך מציעה את זה בכזאת נונשלנטיות כאילו פה קבור הכלב. אבל אני לא יכולה לשמוע את זה יותר".

עדי הימלבלוי (צילום: ניר פקין)
עדי הימלבלוי (צילום: ניר פקין)

"לידיעתך, מרוב ייאוש בעלי המסעדות מוכנים לשלם לעובדים שלהם משכורות שלא היו מביישות רופאים בכירים. טיסות זוגיות לעובדים שיגייסו עובדים, ועוד מלא תמריצים על כיסים ריקים ועדיין הרוב מעדיף לשבת בבית ולקבל חל"ת. אז לפני שאת מעלה רעיונות פעם אחר פעם ממרומי נווה אילן ומניחה את כל האחריות על בעלי העסק, תנסי לשאול איפה הממשלה שתעשה סדר בכאוס שהיא בעצמה יצרה". 

עדי הימבלוי, קרן מרציאנו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עדי הימבלוי, קרן מרציאנו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)