"זה לא קשה להסביר" התייחס השבוע האנטר ביידן, בנו של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, בראיון חושפני על הרומן שניהל עם אלמנתו של אחיו הגדול. בתחילת השבוע התארח ביידן הבן בתוכנית הבוקר של CBS, ודיבר על ההתאהבות שהסעירה את אמריקה. 

ב-2017, כשג'ו ביידן עוד היה סגן נשיא ארצות הברית וטרם קיבל את התפקיד החשוב ביותר, בנו השני במספר גרם להלם ואינספור כותרות באתרים ובעיתונים כאשר התגלה כי הוא מנהל רומן עם היילי, אלמנתו של אחיו הגדול בו, שהלך לעולמו לאחר מאבק ממושך בסרטן המוח. היילי ובו ביידן היו נשואים במשך 13 שנה והביאו לעולם שני ילדים, ושנתיים אחרי מותו של בו, השניים החלו לצאת. בהצהרה שמסר באותה תקופה לתקשורת כתב האנטר: "היילי ואני ברי מזל שמצאנו את האהבה והתמיכה זה לזה בתקופה כה קשה, וזה היה ברור לאנשים שאוהבים אותנו מאוד. היינו ברי מזל שיש לנו משפחה וחברים שתמכו בנו בכל שלב בדרך".

האנטר ביידן לצד אביו הנשיא ג'ו ביידן (צילום: רויטרס)
האנטר ביידן לצד אביו הנשיא ג'ו ביידן (צילום: רויטרס)

עכשיו כשהשנים חלפו, ואבא שלו הוא נשיא ארה"ב, ביידן התייחס מזווית שונה לרומן. "אני חושב שאנשים היו מבולבלים ואני מבין את זה. אני ממש מבין. עבורי, זה לא היה משהו שהיה קשה להסביר אותו. זה הגיע מרגשות אבל כבדים ששנינו חווינו", הוא מספר וממשיך "היינו ביחד וניסינו לעשות את הדבר הנכון ולנסות להחליף את היגון באהבה, בתקווה לכזו כמו שאיבדנו. בכל מקרה זה לא עבד".

מאז, מצא ביידן ג'וניור אהבה עם מליסה כהן, יוצרת סרטים מדרום אפריקה איתה מהר מאוד הוא התחתן ולאחרונה הם הביאו לעולם את הילד הראשון שלהם, בן זכר לו העניקו את השם בו על שם אחיו.

היילי ביידן וילדיה, בהלוויה של בו ביידן (צילום: gettyimages, Mark Makela)
היילי ביידן וילדיה, בהלוויה של בו ביידן (צילום: gettyimages, Mark Makela)