רגע אחרי שלבנו נשבר עם הבשורה כי הכוכב הראשי של הסדרה "ברידג'רטון" המשודרת בנטפליקס, רגה ז'אן פייג' שמוכר יותר בתור דוכס הייסטינגס, סיימון באסט, החליט שלא להמשיך לעונתה השנייה של הדרמה הרומנטית המצליחה ועורר את זעמם של מעריצי הסדרה ברחבי העולם, ביניהם גם קים קרדשיאן שהגיבה המומה לידיעה, הגיעה לפתחנו ידיעה משמחת למדיי מזוגתו לסדרה, פיבי דינבור בת ה-25 שמשחקת את דפני ברידג'רטון.

נראה שלמרות שהפרטנר שלה בסדרה בחר לעזוב אותה, דווקא במציאות דינבור מצאה אהבה מפתיעה במיוחד. אחרי שמועות חוזרות ונשנות על מערכת יחסים בין דינבור לכוכב התכנית SNL, פיט דוידסון בן ה-27, שמוכר גם כארוסה לשעבר של הזמרת אריאנה גרנדה, כעת חושף המגזין "Us Weekly" שהשניים בהחלט יוצאים קבוע באופן רשמי. 

אריאנה גרנדה מאורסת: כל הפרטים על הטבעת המיוחדת והסיפור ההיסטורי שלה - לחצו כאן. 

אריאנה גרנדה , פיט דייווידסון (צילום:  Robert Kamau gettyimages)
אריאנה גרנדה , פיט דייווידסון (צילום: Robert Kamau gettyimages)

"היחסים בין פיט ופיבי עדיין מתחזקים למרות שלא הצליחו לבלות פיזית יחד", מקור המקורב לשניים סיפר למגזין והוסיף: "הם שומרים על קשר על בהודעות טקסט ושיחות וידאו. כרגע הם פשוט מתמקדים בעבודה. הם לא מחפשים להאיץ דברים". השניים נצפו לראשונה יחד בחודש שעבר כשמעריצים הבחינו בהם מטיילים יחד ברחובות לונדון לעיתים תכופות. 

פיבי דינבור (צילום:  Jeff Spicer/Getty images)
פיבי דינבור (צילום: Jeff Spicer/Getty images)

הזוגיות שלהם כרגע נשלטת באמצעות שלט רחוק, כיוון שהקומיקאי גר בניו יורק, בעוד דינבור מתגוררת באנגליה. "הוא מקווה לבקר אותה לרגל יום הולדתה הקרוב שיתרחש באמצע אפריל", הוסיף המקור. עוד לפי המקור, מה שמשך את דינבור לדוידסון הוא חוש ההומור המפותח שלו. גברים רווקים יקרים, רשמו לפניכם, הומור תמיד עובד!