גמר הסופרבול מספק בכל שנה שיחה ערה על ההופעה הגרנדיוזית במחצית ועל פרסומת הגמר המושקעת שעולה מיליוני שקלים, אלא שאת ההופעה של ג'סטין טימברלייק וג'נט ג'קסון בגמר הסופרבול של שנת 2004, לא ישכחו לעולם והוא יזכר לנצח כ"תקרית המלתחה" המביכה שנראתה בטלוויזיה. למי שלא זוכר או במקרה פספס, בסוף ההופעה של השניים טימברלייק חשף את החזה של ג'קסון, כשעל פטמתה הורכב כוכב מברזל שהסתיר (בערך) את מה שצריך. 

ההופעה הצליחה לעורר רעש רב בארה"ב עם יותר מ-200 אלף תלונות לרשות השידור ורשת CBS ששידרו את המשחק נקנסו בסך 550 אלף דולר בעקבות אירוע החשיפה. הקנס לבסוף לא שולם לאחר התערבות של בית המשפט אך מי שכן נפגע מכל הסיטואציה היא בעיקר ג'קסון שעד התקרית הייתה זמרת מצליחה ומוערכת. ג'קסון הוחרמה משידורי MTV והזמנתה לאירוע הגראמי של אותה שנה התבטל, כשטימברלייק לעומתה לא רק נכח, אלא גם זכה בפרסים. 

ג'נט ג'קסון (צילום: Getty images)
ג'נט ג'קסון (צילום: Getty images)

טימברלייק מאז התנצל בפני ג'קסון על האירוע אלא שבעקבות התנצלותו שהתפרסמה השנה, הסטייליסט של ג'קסון סיפר לאתר ה-Page six שמי שדחף לאירוע המתוכנן היה דווקא טימברלייק, שרצה לעורר רעש רב יותר מההופעה של האקסית, בריטני ספירס עם כריסטינה אגילרה ומדונה באותה השנה בטקס פרסי ה-MTV, שהסתיימה בנשיקה לוהטת של ספירס עם מדונה. 

מדונה ובריטני ספירס (צילום: רויטרס)
מדונה ובריטני ספירס (צילום: רויטרס)

הסטייליסט שהכין את ג'קסון להופעה בגמר הסופרבול, ווין סקוט לוקאס, סיפר כי "טימברלייק התעקש לעשות משהו גדול יותר מהביצוע שלהן. הוא רצה לחשוף". עוד סיפר לוקאס כי התכנון המקורי היה שג'קסון תלבש שמלה עם חוטיני משובץ פנינים וטימברלייק היה אמור לדרוך עליה ולחשוף את ישבנה. "התלבושת התחלפה כמה ימים לפני וראיתם את הקסם", הוסיף הסטייליסט. טימרלייק קרא לאירוע "תקלה במלתחה" אלא שלוקאס טען: "לא הייתי קורא לזה 'תקלה' גם בעוד מיליון שנה. זה היה הארון המתפקד ביותר בהיסטוריה. כסטייליסט, האירוע עשה את מה שהוא נועד לעשות".

בריטני ספירס, ג'סטין טימברלייק (צילום:  Kevin Winter/Getty images)
בריטני ספירס, ג'סטין טימברלייק (צילום: Kevin Winter/Getty images)