הזמרת נסרין קדרי שיצאה לפני מספר חודשים לדרך חדשה, נפרדה כזכור מ"ליאם הפקות" בבעלותו של אייל גולן, שליוו אותה מתחילת הדרך ומאיש יחסי הציבור שלה, השיקה הבוקר (שני) את הסינגל החדש "אהובי" - הראשון שלה בדרך העצמאית והחדשה שבה בחרה. את הסינגל בחרה לשתף לצד מכתב תודה לכל המעריצים, מכתב שכבר זמן רב רצתה לטענתה לשתף וחשפה כי היא מרגישה שהיא נולדה מחדש. 

"לאלו שהיו שם איתי באש ובמים. שממלאים אותי באנרגיות בכל פעם מחדש. אתם, הקהל שלי. אני כבר תקופה ארוכה רוצה לכתוב לכם באופן הכי אישי - לשתף ובעיקר להחזיר אהבה", כתבה במכתב ושיתפה ברשתות החברתיות.

מה גרם לנסרין קדרי להישבר בבכי בהופעה? - לחצו כאן. 

נסרין קדרי, איתי לוי (צילום: איתמר גינזבורג)
נסרין קדרי, איתי לוי (צילום: איתמר גינזבורג)


"אני לוקחת נשימה עמוקה אחרי התקופה המורכבת הזו, מחייכת חיוך ענק ואומרת תודה. אני פה היום, חזקה יותר ויציבה יותר. היום אני מרגישה שנולדתי מחדש, אני יוצאת לדרך חדשה, עצמאית יותר, שלמה יותר ומאושרת יותר. היום אני נחשפת, ללא שום מחסומים. אהובי הוא הסינגל הראשון שלי בדרך העצמאית", הוסיפה קדרי.

"רק נותר לי לחכות שתאזינו לו, שתתחברו אליו, שתזמזמו את המילים ותרגישו אותי- חשופה מתמיד, בדיוק כמו שאני. באמת ומקרוב אני פשוט מודה לכם, מחבקת אתכם. תודה למשפחה היקרה שלי, לאמא ואבא שלי שתמיד פה בשבילי. תודה לצוות שלי, שהולך איתי יד ביד. תודה לבורא עולם. זכיתי".

נסרין קדרי (צילום: אקליפס מדיה)
נסרין קדרי (צילום: אקליפס מדיה)