יחזקאל בגדדי מוחה דמעה אחרי שלא הוזמן למסיבה שערכה שולה זקן לבוגרי “האח הגדול" 2021.
בגדדי, נתניהו אמר להפסיק עם החרמות.
“דיירי ‘האח הגדול' והרבה מאוד צופים כתבו לי כך: ‘איך יכול להיות ששולה זקן עשתה אצלה מסיבה ולא הזמינה אותך, דווקא אתה שהכנסת אותה מהביצה, נתת לה שיעור בתזונה נכונה וכיבדת אותה. כנראה אתה כזה דומיננטי ולוקח ממנה את ההצגה'".
מה ענית להם?
“עניתי לכולם: ‘אני לא נפגע וזה לא מעניין אותי. זכותה להזמין את מי שהיא רוצה'".
יש כאלה שכתבו לי שהיא הזמינה את אלימלך קשתי ולא אותך.
“האמת: לא מזיז לי. שתהיה בריאה, זה הכי חשוב. היא אישה יקרה, עברה הרבה תלאות בחיים".
שולה זקן סירבה להגיב.

יחזקאל צור בגדדי, האח הגדול (צילום: אור גפן)
יחזקאל צור בגדדי, האח הגדול (צילום: אור גפן)

>רויטל אליה פישר, האקסית של דודו, קיבלה פנייה מההפקה של “מחוברים" בנוגע לעונה הקרובה, אבל סירבה: “פנתה אליי גלית רוזנשטיין, מלהקת ידועה שלימים הפכה לחברת נפש, ומי שמלהקת את הקאסט למחזמר שלי בברודוויי. בשל ההתמודדויות האישיות בחיי העדפתי לא להיחשף. אני מניחה שבעונה הבאה אהיה פנויה יותר עם יכולת לשתף ולהשתתף".
הבנתי שאת מתכוונת לחזור לרמת אביב.
“הייתי דקה לקראת מעבר, אבל האהבה והתמיכה שקיבלתי מתושבי מגדל, במיוחד אחרי הפרידה מדודו ואבא שלי, הובילה אותי להחלטה שאני לא עוזבת את מגדל בשלב זה".

רויטל אליה פישר (צילום: גיא צרחי)
רויטל אליה פישר (צילום: גיא צרחי)

>לירז רוסו "סטטיק" הגיע בראשון חמוש בגוון חדש בשיער ירוק ניאון למסעדת נירוונה פרש קיטשן השוכנת על הים בחיפה. סטטיק שהלהיב את הסובבים עם הפריזורה ישב לשיחה ותמונה עם הבלוגרית ומובילת הדעה ורוניקה אפונין.

סטטיק וורוניקה (צילום: יח''צ לימור כרסנטי)
סטטיק וורוניקה (צילום: יח''צ לימור כרסנטי)

>עדן חסון הזמר והיוצר שחשף את ליבו השבור בתכנית הדוקו של פרופסור יורם יובל בערוץ 8 התייצב בחמישי בצהריים במרפאת ד"ר מוניקה אלמן בסניף הצפוני  לטיפול שסחף את העולם- prp להצמחת שיער והצטרף לסלבס סקאזי,  אסיף אלקיים ולעוד  שהצטרפו לשגעון הזרקת פלזמה להצמחת שיער.

עדן חסון, לימור כרסנטי (צילום: צילום עצמי)
עדן חסון, לימור כרסנטי (צילום: צילום עצמי)