בסוף השבוע האחרון הכריזה קייטלין ג'נר, מי שהייתה פעם ברוס ג'נר, ספורטאי אולימפי, בעלה של קריס ג'נר ואבא של קיילי וקנדל כי היא מתמודדת לתפקיד לא פחות מאתגר מלהיות אב/ אם משפחת הריאליטי המתוסבכת והיא רצה לתפקיד מושלת קליפורניה. אם חשבתם שהמשפחה המפורסמת תתמוך בקמפיין של ג'נר אתם טועים, מכיוון שהדעות הפוליטות של הקרדשיאנז - ג'נר לא תואמות לאלו של קייטלין, ואם נודה באמת גם כל עניין הגירושים לאמא שלהן קצת מקשה על העניינים.

מקורבים לקייטלין ליחששו לאתר האמרקיאי TMZ כי היא שוחחה עם כל בני המשפחה לפני שהחליטה לרוץ לפוליטיקה ונתנה להם התראה מראש. ג'נר בכלל לא חשבה או תכננה שהם יתמכו בה ועכשיו אנחנו גם מגלים למה. העניין של העמדות הפוליטיות של קייטלין ביחס לשאר בני המשפחה תמיד היו אישייו. במשך שנים רבות קייטלין התנגדה לנישואים חד מיניים אך עכשיו היא כמובן מאוד תומכת - דבר שנפל כרעם ביום בהיר על כל בני המשפחה עם צאתה מהארון. נראה שבנות המשפחה עדיין לא התגברו על סיפור התפרקות המשפחה ולאחר הגירושים הכואבים של קריס וברוס, אף אחת מהן פשוט לא רוצה להיכנס באמצע ולהתערב.

בכל הנוגע לקים קרדישאן ספציפית, דווח כי השתיים בקשר מאוד טוב והיחסים שלהם מצויינים לאחרונה, וכוכבת הריאליטי טראש אכן הייתה מעורבת בפוליטיקה לאורך השניים ואף השתתפה ברפורמת בתי הסוהר עם טראמפ אבל מעולם לא הביעה דיעות שמרניות. גם כשהפרוד שלה קניה ווסט התמודד לנשיאות להזכירכם, היא מעולם לא הביעה תמיכה פומבית.

למי שפספס, בשישי האחרון ג'נר הודיעה באופן רשמי ברשתות החברתיות שלה כי היא נכנסת למירוץ לתפקיד מטעם המפלגה הרפובליקנית, במטרה להחליף את המושל הדמוקרט המכהן גווין ניוסם. "אני בפנים, קליפורניה שווה מספיק כדי להילחם עליה" ובהודעה הרשמית מטעמה היא מסרה: "קליפורניה הייתה הבית שלי במשך קרוב ל-50 שנה. הגעתי לכאן כי ידעתי שכל אחד, לא משנה מהיכן הוא מגיע או באיזה שלב הוא נמצא בחייו, יוכל להפוך את חלומותיו למציאות".

קייטלין ג'נר (צילום: Splashnews)
קייטלין ג'נר (צילום: Splashnews)