כוכבת הראיליטי ובת למשפחה הכי מפורסמת באמריקה חוגגת יום הולדת והיא עושה את זה צנוע ורומנטי, לצד הצמוד החדש שלה. קורטני קרדשיאן מציינת 42 שנות טראש ולא מפחדת להראות לכל העולם כמה היא מאוהבת וטוב לה. במהלך טיול זוגי במדבר יוטה, החליטה קורטני להפסיק להסתיר את האהבה הגדולה שלה ושיתפה תמונה עם בן הזוג טראוויס בארקר, כשהיא לובשת בגד ים חוטיני קטנטן.

עלו שלב? בן זוגה החדש של קורטני קרדשיאן חשף פרט מפתיע - לחצו כאן

קרדשיאן, שיתפה בפעם הראשונה את 117 מיליון העוקבים שלה בבן זוג החדש, בתמונה מאוהבת עם הכיתוב "מרגיש כמו גן עדן" כשבארקר העלה בסטורי שלו צילום מסך של אפליקצית מוזיקה שניגנה שיר באותו השם בדיוק בביצוע של "The Cure". למרות הלוק הפרוע של שניהם, הוא מלא בקעקועים והיא גם מינימום בגדים, נראה שאת החופשה הזוגית שלהם הם העבירו ברוגע וכיף, וכדי להנעים את זמנם שיחקו בשבץ נא וצפו בלהיט של נטפליקס האהוב עם קים קרדשיאן "ברידגטון".

החופשה אומנם נראית "פשוטה", אבל לילה בוילת החלומות במדבר בעלת שני חדרי השינה תעלה לכם 12 אלף דולר ללילה. נראה שהקשר הזה הולך למקומות ממש טובים, ומקורב לשניים סיפר לאתר E! כי " טראוויס מעריץ את קורטני ודואג שכל יום יהיה מיוחד עבורה, במיוחד ביום ההולדת שלה. הוא מרעיף עליה אהבה, חיבה, פרחים ומתנות". אווווו

קורטני קרדשיאן (צילום: צילום מסך אינסטגרם,קורטני קרדשיאן)
קורטני קרדשיאן (צילום: צילום מסך אינסטגרם,קורטני קרדשיאן)

View this post on Instagram

A post shared by travisbarker (@travisbarker)