גם הטופ מודל בר רפאלי מצטרפת לרשימת הדוגמניות ששלט חוצות בכיכובן הושחת, כפי שאירע בעבר לרוסלנה רודינה, דנה זרמון, שירלי בוגנים ואחרות. בשבועות האחרונים שלטי חוצות של רשת האופנה "הודיס" בכיכובה של בר רפאלי והפרזנטור שלצידה יובל שמלא, מתנוססים בצמתים ברחבי הארץ.

רשת האופנה גילתה הבוקר (שלישי) להפתעתה, ששלט חוצות של הרשת שהיה תלוי סמוך לתל השומר עליו מתנוססת רפאלי הושחת באכזריות. בניגוד לאירועים אחרים, הפעם לא רוסס בספריי שחור, אלא נתלש ונקרע. בשלט נראית רפאלי לבושה בסט ספורטיבי מקולקציית הרשת כשהיא לובשת טיץ וחזיית טופ ספורטיבית. בצידו השני של השלט מתנוסס הפרזנטור וזוכה "נינג'ה ישראל", יובל שמלא, עם מכנסיים קצרים וגופייה ספורטיבית, תמונותו לא הושחתה כלל.

בר רפאלי (צילום: יח''צ)
בר רפאלי (צילום: יח''צ)

בחברה מעריכים כי מעשה הוונדליזם נעשה כאקט מטעמים דתיים וכך מסרו: "אנו מניחים מניסיוננו הרב שמדובר באקט מטעמי שמרנות וצניעות, שכן יובל שמלא שנמצא בצד השני לא ניזוק. צר לנו שבשנת 2021 אנשים משחיתים שלטים של נשים מטעמים אלו והם פוגעים ברגשותיהם, במיוחד לאור העובדה שמדובר בסט ספורטיבי. אנו דואגים להחלפת השילוט בהקדם ומאחלים לכולנו ימים טובים".

יובל שמלא נשאר בריא ושלם (צילום: יח''צ)
יובל שמלא נשאר בריא ושלם (צילום: יח''צ)