מדורי הרכילות חגגו על הילולת יום ההולדת ה־50 של סנדרה רינגלר, שבה השתתפו בין השאר יעל בר זוהר, שי מיקה יפרח, קסניה טרנטול, שלי גפני, רמי קלינשטיין ועוד. רק שלליאורה הגיעו דיווחים שההשתתפות לא הייתה ממש בחינם, וכל משתתף כיסה כביכול את עלות נוכחותו באירוע, בסך 4,000 שקל לראש.

האומנם? רינגלר לא השיבה לפניות שנשלחו אליה.

> הראפר אלון דה לוקו התארח בתוכנית של עמירן דביר בערוץ הידברות. רק מה, הוא הגיע לבוש בגופייה, מה שלא ממש תאם את רוח המקום. בסופו של דבר, ברוח האחדות בעם, הוסגה פשרה והוא התראיין עטוף בטלית.

דה לוקו, הכל למען השם?
“הגעתי עם חולצה מכופתרת, עניבה, כמו שצריך, אבל נשארתי עם גופייה כי היה חם. בראש חשבתי שבא לי להראות דבר אחד, שאנחנו צריכים להפסיק להסתכל על החיצוניות, כי זה לא מה שאתה לובש, אלא מה שאתה משדר בפנים. כולנו נגועים בזה, גם אלו ששומרים מצוות. את הטלית שמתי על עצמי כי אני כהן".

אלון דה לוקו  (צילום: ענבר כהן)
אלון דה לוקו (צילום: ענבר כהן)

> נחמיה שטרסלר יחתן ב־10 במאי את בתו איריס, שתינשא לאדגר אסטרוב. עבור השניים זו תהיה חתונתם השנייה, לאחר שב־9 באפריל הם התחתנו כבר בקפריסין.

שטרסלר, הזמנת פוליטיקאים?
“לא, לא חבר שלהם. הזמנו רק משפחה וחברים. כולנו מאושרים, בעננים".

> גרסת המשורר, מאיר ויזלטיר, לנס פך השמן: במהלך אירוע משולב לרגל צאת ספרו החדש ויום הולדתו ה־80 בבית הסופר בתל אביב, הזכיר לו מאיר עוזיאל את הפרס היוקרתי והמקורי שקיבל לפני מספר שנים באיטליה על שיריו: אספקת שמן זית לכל חייו מדי שנה. סוף הסיפור: ויזלטיר לא יכול היה להגיע לאיטליה ולקחת את הפרס, שהומר בשווי הכספי המשוער של השמן.