שלושה חודשים חלפו מאז הפכו טל טלמון ולירן שטראובר להורים משותפים לבן זכר. מאז מתקשה טלמון לשוב למשקלה של לפני הלידה וזוכה לביקורות מצד עוקבים מרושעים שדואגים להיכנס למשקל גופה ולהזכיר לה את זה בכל הזדמנות. נראה כי מדובר בנושא רגיש עבור השחקנית שהחליטה לשתף את התגובה שקיבלה וגם להגיב לה.

"אחרי שלושה חודשים הגיע הזמן שתיכנסי לכושר ותזונה נכונה ותחזרי לעצמך, את באמת יפה וחייבת להוריד את כל מה שהעלת, לא מחמיא", כך כתב לה אחד העוקבים. טלמון הגיבה בפוסט ארוך ואותנטי על תחושת התסכול מהמשקל העודף, הבטחון שירד והשיעור העצום שהיא עוברת וכך כתבה: "אחרוג ממנהגי לטשטש את מי שכתבה לי את זה כי בכל מקרה מדובר בטרול פיקטיבי, אבל כן אתייחס לסוגיה הזו כי אני יודעת שהמון נשים נמצאות במצב שלי. המאבק קשה. להרגיש זרה בגוף שלך זו התמודדות בפני עצמה. אני לא במשקל שלי, רחוק ממנו. הקילוגרמים עלו והביטחון לעומתם עשה את הפעולה ההפוכה".

לירן שטראובר חושף למה לא יהיה לו ילד נוסף - לחצו כאן. 

"ללא ספק מדובר במאבק ותסכול גדולים ככה שלקבל הודעה כזו יכול להפיל. במקרה הזה לא אותי! היום לא אתן לך את הסיפוק רוצה לדעת למה? כי הגוף שלי הנוכחי עם עודף המשקל ככל שיהיה (זה שאמרת שלא מחמיא לי) - איפשר לי על אף המון קשיים ומהמורות להביא לחיים את אוֹלי שלי. מתבאסת כשאני עוברת במראה? כן לא אשקר. לא מזהה איברים בגוף שלי? חד משמעית! מתגעגעת לגוף הקודם שלי? כל כך כן. מחכה שהסנטר יחזור להיות אחד ולא שניים? קל".

"ציפיתי לחזור למידתי מיד אחרי הלידה והתבידי ואם חשבתי שפה זה נגמר אז התפנקתי גם בצלקת סגלגלה קיסרית תחת צמיג שומן שמעולם לא היה לי (פאוץ׳) וזה קשההה ואם בכנות עסקינן גם הזלתי כמה דמעות טובות על הנושא. אני עוברת פה שיעור עצום מהגדולים שעברתי, בו אני מבינה כמה הסתמכתי על המראה שלי כל חיי, כאישה וכשחקנית ופתאום נזרקתי לאיזור חדש לא מוכר שמחייב אותי להיות אני בלי הגנות ולהגיד שאני זה מספיק".

"האופציה היחידה שלי היא להיות רכה וסבלנית כלפי עצמי ,להפסיק לשפוט את עצמי לחומרה ולהבין שאין לי מה לעשות כרגע חוץ ממה שאני כבר עושה ושמה שיש כרגע וזה מעל ומעבר! לקבל את עצמי ואת זה שאני אמא. להאמין שכמו שעבדתי קשה להרות ולהביא את אוֹלי לעולם כך אני אעבוד קשה לחזור לגוף שיספק אותי. א ו ת י - לא עוד הייטרית פחדנית. הפעם הדרך שונה, הגוף מגיב אחרת, הרעבות ודיאטות כסאח זה הכי פאסה ונותר לי רק לחבק את עצמי ולהאמין שאגיע למקום שבו טוב לי עם מה שאני רואה במראה. ייקח כמה זמן שייקח. הגוף עבר טלטלה רצינית ואומנם הצבת לי דד ליין של שלושה חודשים אבל אני אומרת שכל אחת תיקח כמהההה זמן שהיא צריכה מבלי שיגידו לה מילה או יאיצו בה".

"אם היו אומרים לי שאני צריכה להיות 400 קילו כדי לקבל את אוֹלי לא הייתי חושבת פעמיים. זהו לא פוסט על קבלה עצמית אלא פוסט לכל הנשים אחרי לידה שלא מרגישות בבית בגוף שלהן, שיודעות כמה זה קשה, שמתוסכלות ואוכלות חרא מהסביבה - מאחלת לנו להיות מלאות אהבה וחמלה כלפי עצמינו כמו שאנחנו כלפי התינוקות שלנו ועכשיו אכנס לכושר ותזונה כמו שאמרת לי כי עד עכשיו פשוט נמנמתי לי בבריכה של גלידה".

טל טלמון, לירן שטראובר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
טל טלמון, לירן שטראובר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)