אם חשבתם שהשמועות על קאמבק של בן אפלק וג'ניפר לופז הן סתם פייק ניוז, תחשבו שוב, כי השניים נתפסו חוזרים מחופשה משותפת. על פי הדיווחים לופז ואפלק בילו את השבוע האחרון בחופשה במונטנה והחזירו לעולם את שם התואר "בניפר". מקור המקורב לשניים אפילו הגדיל ודיווח לאתרי הבידור ברחבי העולם כי "הם רק שניהם". 

מקור המקורב לזמרת אמר ל-E! שאפלק הגיע ללופז, בעקבות סיום יחסיה לאחרונה עם אלכס רודריגז, אליו הייתה מאורסת בשנתיים האחרונות. אפלק עצמו נפרד מזוגתו אנה דה ארמאס בתחילת שנת 2021 ונצפה בבילוי עם ג'יי לו בלוס אנג'לס לקראת סוף אפריל. "זה טבעי ביניהם, והכימיה מטורפת. הם המשיכו מהמקום בו הפסיקו ונהנים כרגע מהחברה אחד של השנייה".

קאמבק של כל הזמנים? ג'ניפר לופז והאקס ארוס בן אפלק שוב מבלים - לחצו כאן. 

גורמים בתעשייה הוסיפו פרטים על החופשה המשותפת וציינו שאפלק הוא הבעלים של אתר הנופש ביג סקיי. "יש להם קשר חזק. הכל היה מהיר ואינטנסיבי, אבל ג'ניפר מאושרת ", אמר גורם המקורב לצמד. גורם שזיהה את הזוג במונטנה אמר לאתר הרכילות "TMZ" כי "הם נראו מאוד כמו זוג". למי שלא זוכר את סיפור האהבה של "בניפר", נזכיר לכם שהשניים החלו לצאת לראשונה ביולי 2002 והתארסו בסוף אותה השנה. עם זאת, הם ביטלו את חתונתם בספטמבר 2003 ובסופו של דבר נפרדו בינואר 2004. 

בן אפלק, ג'ניפר לופז (צילום:  Kevin Winter/Getty images)
בן אפלק, ג'ניפר לופז (צילום: Kevin Winter/Getty images)