מורן אטיאס שנמצאת בימים אלה באל.איי, העלתה אמש (שלישי) לרשתות החברתיות סרטון שלה מדווחת בדמעות על מתקפת הטילים הקשה שסופגת ישראל כדי שידעו בכל העולם מה אנחנו חווים, על אחייניתה המפוחדת ועל הרצון שלה להיות בארץ ולעזור, תוך כדי שהיא עוקצת את המעושרת ניקול ראידמן שביקשה טילים לעבר תל אביב וקיבלה את מבוקשה.

ראידמן, למי שפספס, ביקרה אתמול את התל אביבים שלא מחוברים למה שקורה בדרום ומעלים תמונות של בילוי לרשתות בעוד הדרום בוער, וקראה לחמאס לזרוק קצת טילים על תל אביב כי מגיע לנו. אלא שאבוי למי שיעז לפתוח חזית עם המעושרת כי התגובה שלה מיהרה להגיע.

View this post on Instagram

A post shared by Moran Atias (@moranatias)

ראדימן הקדישה פוסט לשחקנית ההוליוודית וכתבה: "גברת מורן אטיאס, תמשיכי לישון לך אי שם, ואנחנו נמשיך לרוץ למרחב המוגן, מתנצלת שביקשתי טילים לתל אביב וקיבלתי. כי חמאס פשוט עובדים אצל ניקול ראידמן. חשבתי שאת בחורה חכמה פעם. לגבי תל אביב אני ילדי ותושבי גוש דן עוברים טעימה קטנה למתקפת הטרור, שתושבי הדרום חיים את המציאות הזו ויגדלו כבר 2 דורות של ילדים לצלילי האזעקות, אף אחד לא חסין. גם תושבי המרכז שאני חלק מהם. טילים על תל אביב שאני הזמנתי, את לא רצינית נכון? יעזרו להבין לעולם מה קורה במדינה שלנו. לילה שקט לך מורן מותק, מזמינה אותך לממ"תד שלי, בואי יהיה כיף".

ניקול ראידמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ניקול ראידמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)