תושבי תל אביב וערי המרכז והשרון ספגו אמש (שלישי) מטח רקטות כבד לראשונה מזה שבע שנים. סלבס שהביעו עד כה תמיכה בתושבי הדרום, מצאו עצמם רצים למרחבים מוגנים עם יקיריהם. הסלבס שיתפו ברשתות החברתיות את רגעי הפחד והחשש ודיווחו איפה תפסה אותם האזעקה.

קורין גדעון שיתפה תמונה שלה בוכה יושבת בפינה בחדר המדרגות ואוחזת בידיה בפחד את אלונה בתה הפעוטה בזמן האזעקה וכתבה: "הערב בכיתי מפחד על החיים שלה, פחדתי פחד מוות. בדיוק חילי לא היה בבית, אין לנו ממ"ד בדירה וגם לא בבניין, מרוב ההלם תפסתי את אלונה בידיים ורצתי החוצה בלי נעליים ובלי טלפון. זה רק אני והיא ושום מקום שיגן עלינו עכשיו. ירדתי לקומה למטה נדחסנו כל הדיירים לפינה בחדר המדרגות, אלונה היא התינוקת היחידה בבניין ושכנים הכניסו אותנו הכי פנימה וגננו על שתינו. חילי הגיע בריצה לבניין, לקח ממני את אלונה ושוב אזעקה, עוד מטח. ואני מתפרקת ושמה ידיים על האוזניים רק כדי לא לשמוע את האזעקה המפחידה כל כך ומתפללת לאלוהים שיגן עלינו".

גם השורד וכוכב "הבוזגלוס" אסי בוזגלו שיתף תמונה שלו עם בנו המפוחד והבוכה יושב בממ"ד וכתב: "אנחנו עם חזק ונישאר חזק, אין לי ארץ אחרת, גם אם אדמתי בוערת". הזמרת עדן בן זקן שיתפה תמונה שלה ממרחב מוגן, יחד עם בעלה והבן מישל, טילטיל תיעד את עצמו ברשתות בעיצומה של האזעקה רץ ברחובות ומחפש את הבן שלו והוסיף עקיצה לנטלי פורטמן: "נטלי פורטמן אנחנו מחכים לביקור שלך כאן בישראל".

אסי בוזגלו, עדי בוזגלו וילדיהם במקלט (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אסי בוזגלו, עדי בוזגלו וילדיהם במקלט (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

השחקן ישראל אטיאס תיעד את עצמו אוחז בבנו הפעוט ריי חיים בן השלושה שבועות במתחם ממוגן בביתו ביבנה וכתב: "איך הגענו למצב שארגון טרור פוגע במדינה הכי חזקה במזרח התיכון. רץ עם התינוק לממד כמעט מועד, אזעקה לא פוסחת ושוב אזעקה סוגרים עצמנו בתוך ממד, ואז נפילה בום חזק, נפילה בתוך השכונה שאני גר בה".

View this post on Instagram

A post shared by (@israelatiass)

ההריונית הטרייה אילנית לוי שבעלה אלירז שדה ובנה ליאם גולן נמצאים בימים אלו בצילומים ל"גולסטאר" במרוקו, שיתפה תמונות וסרטונים מהממ"ד יחד עם בתה אלין גולן וכתבה: "מצאתי זמן לשפץ ולפנות את הממ"ד". גם ההריונית השנייה לבית משפחת גולן, דניאל גרינברג, בילתה במרחב המוגן במהלך הלילה יחד עם בתה, מיאל, בזמן שבן זוגה אייל גולן נמצא גם הוא בצילומי "גולסטאר" במרוקו. 

אלין גולן, אילנית לוי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אלין גולן, אילנית לוי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בר רפאלי שיתפה תמונה של אבות טריים במחלקת יולדות, אוחזים בפעוטות בני יומם במסדרון של בית החולים בעת האזעקה. כמו כן שיתפה את הפוסט שהעלתה נועה תשבי על הקונפליקט בישראל. תישבי שיתפה פוסט: "ישראל תחת מתקפה, אני עומדת עם ישראל". במקביל העלתה סרטון בו אמרה: "יש קונפליקט בשכונת שייח ג'ראח בירושלים , מה שראינו בשעות האחרונות זה ארגוני טרור במיוחד החמאס, ארגון טרור, שהחליטו להשתמש במחלוקות האזרחיות הללו כדי לקבל נקודות פוליטיות, הם עושים זאת כשהם יורים טילים לערים ורחובות לאזרחים בישראל כולל לירות על ירושלים העיר שהם אומרים שהיא קדושה עבורם".

View this post on Instagram

A post shared by Noa Tishby (@noatishby)