לצד הכוכבים בעולם שיצאו נגד ישראל יש גם את אוהדי ישראל שמביעים תמיכה. הדוגמנית רוסלנה רודינה קיבלה הודעת תמיכה מחבר קרוב ומפורסם בעולם, השחקן הבינלאומי פקונדו ארנה כוכב "בובה פראית". כוכב הטלנובלה הארגנטינאית שהתחבר עם רודינה ואייל גולן עוד בימים שהיו זוג, דאג לחבריו הישראליים וכתב לרודינה בהודעה פרטית באינסטגרם: "חברה יקרה, קראתי וראיתי את החדשות על המתקפה נגד ישראל. אני מקווה שאת ואהובייך בסדר. תשמרו על עצמכם, ברכות מארגנטינה".

"תודה על הודעתך", השיבה לו רודינה והוסיפה: "העולם חייב לדעת שאנחנו לא אלה שמתחילים את המלחמה. הם כל הזמן עושים זאת שוב ושוב. כן אנחנו בסדר, עברנו לילה קשה". בנוסף שיתפה הדוגמנית את הדברים הבאים: "אחרי לילה לא פשוט שאני מקווה שאותם המפורסמים: נטלי פורטמן, ג'יג'י חדיד והנספחים שמעלים עלינו את כל הזוהמה וההמצאות, קיבלו את המסר שלי. אני רוצה להודות לצה"ל היקר שלנו ששומר עלינו יום ולילה, ולכל כוחות הביטחון, בלעדיכם זה לא היה קורה".

פקונדו ארנה עם רוסלנה רודינה ואייל גולן (צילום: אינסטגרם)
פקונדו ארנה עם רוסלנה רודינה ואייל גולן (צילום: אינסטגרם)

רודינה העלתה פוסט באנגלית ותייגה מפורסמים בעולם שיצאו נגדנו וכתבה: "כולנו דמויות ציבוריות ומה שאנחנו אומרים יש השפעה גדולה על אנשים. אני בשוק שכל אחד מביע את דעתו כאילו הוא חי פה. כאילו הם מכירים את שני הצדדים של הסיפור. ישראל היא מדינה דמוקרטית ואוהבת. במקום להתאחד ולהראות לעולם ולילדים שעדיף לחיות בשלום, אתם עושים גרוע מכך".

רוסלנה רודינה, פקונדו ארנה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
רוסלנה רודינה, פקונדו ארנה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)