שובר הלבבות, אבשלום קור, מקדם את ענייני הגירושים שלו מנאוה אחירון. עו"ד סיגל בילינסון־שפרן מסרה בשמו: “אכן, מתנהלים הליכים, לאור רצונו של מרשי להתגרש מהגב' נאוה אחירון".
עו"ד מירב שפר־אלמליח, מטעמה של נאוה, מסרה: “איני דנה בענייניה הפרטיים של מרשתי, באשר אין הם מזכויות הציבור לדעת".

אבשלום קור (צילום: פרטי)
אבשלום קור (צילום: פרטי)

>גם קרן טרנר, לשעבר מנכ"לית משרד התחבורה והאוצר, בהליכים. הפעם לא מישראל כ"ץ.

קרן טרנר אייל (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
קרן טרנר אייל (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

>שופטת בית המשפט הכלכלי בתל אביב רות רונן קיבלה בחלקה את בקשת האחיות ויקטוריה שדה וסברינה תותחני, ואסרה על אחיהן, אלברט מוהדב, לפתוח סניפים חדשים של רשת מטבחי סמל שלא באמצעות החברות המשותפות לשלושת האחים. לכן בשלב זה לא תיפתח החנות המיועדת בהרצליה על ידי מוהדב. מדובר בעסק משפחתי, הכולל מספר חברות לייצור ושיווק מטבחים, שחלקן בבעלות מוהדב וחלקן בבעלות משותפות של מוהדב ושתי אחיותיו. מוהדב מחזיק עם רעייתו במניות מטבחי סמל, שמחזיקה בחברת סמל פרפקטו. עו"ד ארז חבר מסר בשם האחיות: "אין מה להגיב, יש הליכים משפטיים". מטעמו של מוהדב נמסר בתגובה: "מדובר בעניין משפחתי פנימי. אין תגובה".

ורד רוזן, אשתו של ברק רוזן, מבעלי חברת הנדל"ן המצליחה קנדה ישראל, מבלה בדובאי עם החברים הטובים, המיליארדר טדי שגיא ואשתו מלכת היופי לשעבר, יעל נזרי. ויש תמונה.

טדי שגיא, יעל נזרי, ורד רוזן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
טדי שגיא, יעל נזרי, ורד רוזן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

>בעתירה של חברת דרך נכסי חצב שהגיש בשמה עורך הדין אילן בומבך, על חריגות בנייה ברחוב ראול ולנברג 6 ברמת החייל, מסתתרת הטענה כי ״מחסן אחד הוסב לשימוש עבור התוכנית 'ערב טוב עם גיא פינס'״. אין בדברים לשמש כטענה נגד ההפקה או פינס עצמו.
שלום לגיא פינס, שווה תחקירון קטן. לא?
"לא".

> גם נטלי דדון, יחד עם 800,000 עוקביה, הצטרפה למסבירי המדיניות הישראלית בחו״ל. דדון שיתפה בסטורי שלה באינסטגרם פוסט של דניאל לאון, שותף ומייסד של החברה הישראלית אמריקאית, ״צלזיוס״, שיצא נגד המנחה הפופלארי, ג'ון אוליבר, שביקר בחריפות את ניהול מבצע "שומר החומות" על ידי ישראל. לאון, קבל על "חוסר הסימטריה" אליה התייחס אוליבר, ו לא נמנע מלהתייחס ל- 11.9 ומגדלי התאומים. 
הסרטון תפס תאוצה ברשתות החברתיות, גם בישראל וגם ברחבי ארצות הברית, וזכה לתגובות ושיתופים רבים

דניאל לאון (צילום: יחצ)
דניאל לאון (צילום: יחצ)