ימים לא פשוטים עוברים על תושבי מדינת ישראל שבשבוע האחרונים נמצאים במציאות הזויה של אזעקות, טילים וירידה למקלטים. אחרי שחשבנו שהקורונה מאחורינו, שהשגרה חזרה ואפשר סוף סוף לחגוג את החגים בחיק המשפחה נפל עלינו המצב הביטחוני הקשה שהביא למבצע "שומר החומות".

הארץ שוב עומדת מלכת, בתי העסק סגורים, מוסדות החינוך ונראה ששוב נכפה עלינו "סגר" רק הפעם - עם חשש ממשי לחיינו. אז בעוד שאתם ממשיכים להקשיב להוראות פיקוד העורף, שהוכחו לא פעם כמצילות חיים, ביקשנו מהכוכבים המקומיים האהובים עליהם טיפים לאיך לעבור את הימים המתוחים ומלאי החרדה עם קצת יותר רוגע ואוויר לנשימה.

View this post on Instagram

A post shared by Anna Aronov (@aronovanna)

סטטיק, הוא אמנם זמר על אבל גיימר בנשמה - ומציע לכל בית ישראל לנצל את ה'יחד' במרחב המוגן למשחקי קופסה. אנה ארונוב שנמצאת בימים אחרונים של הריונה הראשון מציעה לכם להתחבר לאהבה הכי גדולה שלה - ריקוד. "אני מציעה לשים מוזיקה ולרקוד בבית: עם הילדים, עם בני הזוג, פשוט לזוז, מוזיקה ותנועה עושים פלאים לנפש ויתנו לרגע אחד לשכוח את הטירוף הזה שאנחנו חיים בו" אמרה ואיציק זוהר, כדורגלן העבר המככב לכם היום על המסך ב"זוג מנצח VIP" מציע לכם להקפיד על פעילות גופנית; "להיכנס לחדר כושר ולתת בראש".

איציק זוהר (צילום: אריאל שלום)
איציק זוהר (צילום: אריאל שלום)

ניקול ראידמן משדרת ביטחון ותמיכה בממשלה ואומרת "הטיפ היחידי זה להיות אופטימיים, בסוף זה ייגמר" ואילו עדי בוזגלו מסרה לקוראים: "לקחת הרבה נשימות שנכנס התקף פחד ולחבק חזק את הילדים והכלב" ואילו בעלה אסי מסר: "אני מרגיש שיש לי המון אחריות על הילדים והאישה כי היא שומעת פחות טוב. אבל האחריות גדלה פי כמה וכמה".

לינור סביניק, כוכבת "האח הגדול" שהייתה רגילה להיות סגורה בבית מסרה: "מקפידה לשמור על המורל, על החיוך, לא מרבה לצאת מהבית, אלא להיות קרובה לממד. מזמינה את בני משפחתי וחבריי אלי כך שבמצב של אזעקה לפחות כולנו יחד בממ"ד".

לינור סביניק (צילום: אור גפן)
לינור סביניק (צילום: אור גפן)

אסי בוזגלו, עדי בוזגלו (צילום: ניר פקין)
אסי בוזגלו, עדי בוזגלו (צילום: ניר פקין)

דנה רון מציעה: "להיות מעודכנים בגלים הפתוחים בטלוויזיה, ברדיו ובאתרים ועם זאת, חשוב להתאורר מידי פעם, להיתנתק באופן ייזום. זה קשה, אבל זה הכרחי. לא ליפול למניפולציות של ארגוני הטרור. תספרו בדיחות. צחוק משחרר. במיוחד בדיחות קרש בעת סטרס". תקוה גדעון אמרה: "שוקולד מוריד פאניקה. מלבד המשהו המתוק - להיות בחיק המשפחה, לסמוך על הצבא והחיילים שלנו שעושים עבודת קודש ימים ולילות ובעיקר לא לאבד תקוה".

תקוה גדעון (צילום: אביב חופי)
תקוה גדעון (צילום: אביב חופי)