כמו בכל זירה עסקית גם ערוצי החדשות השונים מתחרים זה בזה בנתוני הרייטינג ומנסים להיות הראשונים שמביאים חשיפות, סיפורים טובים ואייטמים בלעדיים. כך שלא בכדי, הופתעו מגישי מהודרת "חדשות 12" לקבל פרגון גדול מהקולגה דווקא בערוץ המתחרה. כידוע חלק ממגישי החדשות שמגישים את המהדורה אומנם מאולפן חדשות מאובטח ומוגן, נמצאים על הקו מבלי להיות שם פיזית כשהם מסקרים וחושפים פרשיות קשות או מפרשנים אירועים שונים, שלא תמיד תואמים לדעותיהם של חלק מהצופים וכך הם מוצאים עצמם לא פעם חשופים לאיומים שונים.

כך קרה בשבוע האחרון לארבעת ממגישי חדשות 12 - מגישת המהדורה יונית לוי, הפרשנית המדינית דנה וייס, מגישת "פגוש את העיתונות" רינה מצליח וכתב המשפט גיא פלג, שזכו לקבל איומים קשים על חייהם וחיי בני משפחתם. מפיקי המהדורה לא לקחו סיכונים מיותרים, והצמידו אבטחה צמודה לארבעת אנשי החדשות.

"לא פחות גרועה מהמחבלים": קובי פרץ במסר חד משמעי ליונית לוי - לחצו כאן. 

יונית לוי, דנה ויס, חדשות 12 (צילום: צילום מסך קשת)
יונית לוי, דנה ויס, חדשות 12 (צילום: צילום מסך קשת)

תמר איש שלום, מגישת מהדורת החדשות בערוץ המתחרה רשת 13, הפתיעה כשהעלתה פוסט מפרגן לקולגות המתחרות לאור האיומים שקיבלו וכך כתבה: "בשגרה אנחנו מתחרים על כל סיפור, על כל מרואיין ועל כל צופה בבית. אבל היום הרבה יותר חשוב, לשלוח חיזוק לעמיתים המצוינים שלנו, אל תתנו לאף אחד ולאף מסית להרתיע אתכם". ותייגה את מצליח, וייס, לוי ופלג. מגישי חדשות 12 כל כך התרגשו מהמחווה החריגה ששיתפו את הפוסט של איש שלום ברשתות החברתיות. לזה ב-TMI קוראים אחדות. 

"את בסדר בראש?": השאלה של יונית לוי שהצליחה להוציא את אורלי רביבו משלוותה - לחצו כאן. 

תמר איש שלום (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
תמר איש שלום (צילום: צילום מסך אינסטגרם)