אחרי שלושה שבועות בהם השביתה את האינסטגרם ליהיא גרינר חוזרת ובגדול. כוכבת הריאלטי הסעירה בתחילת החודש את תושבי ישראל ומדורי הבידור בפליטת פה פוגענית שלה על דתיים לאחר אסון הר מירון בו נספו 45 אנשים. כזכור, היא חטפה מטר של ביקורות נוקבות מידוענים בתעשייה ומהעוקבים על כך שכינתה את המשתתתפים באסון "חיות אדם". בעקבות הביקורות הקשות התנצלה והביעה חרטה גדולה, כשבמקביל החליטה להשבית את הכלי הכי שימושי שלה, האינסטגרם ועכשיו היא חוזרת לחיים ולא מתעסקת יותר ב'קקה'. 

ליהיא גרינר (צילום: רפי דלויה)
ליהיא גרינר (צילום: רפי דלויה)

סגרה את האינסטגרם: הצעד הדרמטי של ליהיא גרינר - לחצו כאן

אחרי שלושה ימים של מחיקה טוטאלית של החשבון, גרינר החזירה אותו לחיים אך לא הייתה פעילה כלל, אלא שהבוקר (ראשון) היא חוזרת ובגדול. במהלך מבצע "שומר החומות", לא פצתה גרינר פה, אך היום העלתה ציטוטים מכוננים על גדילה והתפתחות והפיחה מחדש חיים בחשבון האינסטגרם שלה והחזירה אותו לפעילות מלאה כשהעלתה תמונה של אש בוערת וציטוט: "חלק מאיתנו בוחרים לבנות את עצמם מתוך הלהבות שהיו אמורות להרוס אותם.  שיהיה לנו שבוע טוב וחיים מאושרים יותר, התגעגעתי".

אחרי הפוסט המתעורר לחיים חזרה גרינר לשגרת התיעוד של בני משפחתה, וצילמה את ילדיה חוזרים לגן ולבתי הספר לאחר ימי הלחימה וגם במסר פניה אישית. "עברתי תקופה הזויה, ההפסקה הייתה טובה לי, ההפסקת אש הייתה עוד יותר טובה ואני גם לוקחת את זה גם עלי את ההפסקת אש. הפסקת אש להכל. אני חוזרת לחיים, לא להתעסק בקקה".

ליהיא גרינר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ליהיא גרינר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)