בשורות טובות למעריצי הזוג האהוב של הוליווד בתחילת שנות ה-2000, ג'ניפר לופז ובן אפלק שחזרו לקשר רומנטי והצילחו לייצר רעש וציפייה של מיליוני מעריציהם ברחבי העולם. השניים שיצאו לחופשה משותפת במונטנה לפני כשבועיים ונתפסו בעדשת צלמי הפפראצי, נתפסו שוב והפעם בבילוי משותף במיאמי בסוף השבוע האחרון.

בתמונות החדשות שפורסמו נראתה ג'יי לו בת ה-51 מאושרת עד הגג עם חיוך רחב מרוח על פניה ואפלק בן ה-48 עומד מאחוריה כשהם יוצאים מוילה מפוארת בעיר. כמו בסרט הוליוודי הכי קיטשי בארסנל, השניים חידשו את הקשר לאחר שלופז נפרדה מארוסה בשנתיים האחרונות, אלכס רודריגז, לאחר שמועות (והוכחות) על כך שבגד בה מספר פעמים לאורך הזוגיות ארוכת השנים. למרות שהיו ניסיונות לעבוד על הקשר, השניים נפרדו סופית לפני כחודשיים כשלופז הורידה את טבעת האירוסין. 

לא רק לופז התמודדה עם פרידה לאחרונה, אלא גם אפלק שנפרד מהשחקנית אנה דה ארמס בת ה-33 לאחר זוגיות של שנה. גורמים המקורבים לשניים סיפרו כי למרות הזוגיות הקרובה אנה החליטה לחתוך את הקשר. זמן קצר לאחר הפרידה נתפס אפלק זורק תמונת קרטון של ארמס לפח האשפה ליד ביתו. אאוץ'. 

למי שלא היה פעיל בענייני בינו לבינה לפני כשני עשורים, נספר כי אפלק ולופז החלו לצאת לראשונה ביולי 2002 והתארסו בסוף אותה השנה. עם זאת, הם ביטלו את חתונתם בספטמבר 2003 ובסופו של דבר נפרדו בינואר 2004. האם זה ריבאונד או שאולי מדובר בקאמבק מהסרטים? ימים יגידו.