אתרי הבידור מעבר לים סערו אמש (שלישי) לאחר שהתפרסמו שמועות על זוגיות חדשה של הראפר קניה ווסט, שכזכור נמצא בהליכי גירושים מקים קרדשיאן לאחר כשבע שנות נישואים וארבעה ילדים משותפים. על פי השמועות, ווסט יוצא עם הדוגמנית אירינה שייק, שהיא כזכור האקסית של בראדלי קופר ולהם ילדה משותפת. 

אז בזמן שהמעריצים ברחבי העולם סערו ונרגשו מהשמועות, מה שעניין את כל העולם זה לדעת איך קרדשיאן הגיבה לרומן המפתיע. מקור המקורב לקים בת ה-40 גילה כי כוכבת הריאליטי מפקפקת בכך שהזוג הטרי באמת יחד. עוד אמר המקורב: "קים בכלל לא קונה את השמועות על אירינה". 

קים קרדשיאן, קניה ווסט (צילום: ANGELA WEISS GettyImages)
קים קרדשיאן, קניה ווסט (צילום: ANGELA WEISS GettyImages)

עוד אמר המקורב: "היא בכלל לא מוטרדת מזה. במעגל שלה נראה שאף אחד לא אכפת או מאמין לזה. גם אם זה נכון, אני בספק אם היא אפילו תהיה נסערת בשלב הזה". הטיימינג של הפרסומים הגיע בדיוק ביום נישואיהם השביעי של קים וקניה, אלמלא הודיעו שהם מתגרשים מוקדם יותר השנה.

למי שפספס את החדשות, נספר לכם כי ביום שני אתר הרכילות האמריקני DeuxMoi רמז ששייק בת ה-35 וקניה אולי יוצאים יחד. אדם המכונה טיפסטר ומספק מידע אקטואלי בתחומים שונים, אמר בחשבון האינסטגרם שלו: "קניה ווסט יוצא כעת בחשאי עם אירינה שייק, הלא היא האמא של התינוקת של בראדלי קופר". האדם שעומד מאחורי החשבון עצמו העיר: "אחרי שבדקתי את זה יותר, אני לא יודע אם 'יוצאים' היא המילה הנכונה, אבל אולי יש שם עניין כלשהו".

בראדלי קופר, אירינה שייק (צילום: להסתכל בהערות תמונה)
בראדלי קופר, אירינה שייק (צילום: להסתכל בהערות תמונה)