הדרמות סביב חייה של מייגן מרקל מסרבות לגווע והפעם אתרים מעבר לים מדווחים כי תקרית מסתורית הובילה לכך שהדוכסית מסאסקס לשעבר פיטרה בדרמטיות את המטפלת של בנה ארצ'י באמצע הלילה! לאחר שארצ'י נולד, הזוג המלכותי החליט שהוא לא רוצה צוות גדול של מטפלות ועוזרות והחליטו לטפל בארצ'י בעצמם, עם עזרתה של אמא של מרקל, דוריה. אך כמה חודשים אחרי החליטו השניים לקחת אחות לילה, שתעזור להם לבסס לבנם הבכור הרגלי שינה וכמובן, תעזור להם לישון בעצמם. כעת, מקורב למשפחה סיפר כי העובדת שהועסקה למשימה פוטרה ימים ספורים אחרי שהחלה בעבודה בעקבות תקרית שלא ניתן לחשוף אותה. 

התקרית הסודית, לדברי החברה של הזוג המלכותי, הייתה כל כך רצינית עד שמייגן והארי העדיפו לטפל בעצמם בארצ'י ולפטר את העוזרת. "מעט מאוד אנשים יודעים מה היה שם", סיפרה בראיון לטלוויזיה, "מסיבות שקשורות לעניינים משפטיים על העובדים בביתם אני לא יכולה לפרט אבל זו הייתה תקרית שהתרחשה באחד הימים הראשונים וגרמה לשניים לוותר על מטפלת לילה", טענה.

"מייגן והארי נאלצו לסלק את המטפלת באמצע הלילה השני של עבודתה בעקבות חוסר מקצועיות וחוסר אחריות" הוסיפה. למרות הניסיון הרע, השניים החליטו לבסוף להעסיק מישהי חדשה אבל התקרית השאירה אותם חרדים, כך שהם לא הרגישו בנוח לישון בלי ללכת לבדוק את ארצ'י כל הזמן". ההורים החרדתיים החליטו לבסוף לוותר על מטפלת לילה ופשוט להעסיק מישהי לשעות היום, ובכך פתרו את הבעיה.