שדר הטלוויזיה והעיתונאי יואב לימור חגג ביום ראשון יום הולדת. "הילדים שלי, שמכירים אותי לא רע כנראה, קנו לי ליומולדת חלקה של חמש רגל רבוע באדמות סקוטלנד, שמזכה אותי בתואר לורד", הוא מתפעם. "אז בתוקף הסמכות שניתנה לי מטעם הוד מלכותה, אני רוצה להודות לכל מי שבירכו אותי בים, באוויר, ביבשה וברשתות. שימחתם מאוד".

יואב לימור (צילום: אור גפן)
יואב לימור (צילום: אור גפן)

 >בין הנפגעים מהנזקים העקיפים של מבצע שומר החומות נמצאת גם הזמרת שירי מימון. מקורביה של מימון שלחו ביטולים למסיבות ההפתעה שהיו מתוכננות לימי האש והעשן.

שירי מימון (צילום: דודי חסון)
שירי מימון (צילום: דודי חסון)

 >נעמי נאם הורביץ, גרושתו של חיים הורביץ, בנו של מייסד אימפריית טבע, בדרך לביקור מולדת בתאילנד, לאחר שנה וחצי שבהן לא פגשה את בני משפחתה שמתגוררים שם.
נעמי, נים ולא נם?
“מתרגשת ומחכה לבקר את בני משפחתי שלא ראיתי מעל שנה וחצי עוד מעט בגלל הקורונה. אני מתגעגעת אליהם והם רחוקים ממני. אני מחכה שיפתחו את תאילנד ואסע לביקור משפחתי".

נעמי נאם הורוביץ (צילום: אסף קליגר)
נעמי נאם הורוביץ (צילום: אסף קליגר)

 >הספר והמותג מישל מרסייה התארס אי־שם באיי סיישל.
מרסייה, מזל טוב. מי המאושרת?
“קוראים לה חלי גבריאל, היא בת 40 והיא תהפוך לאשתי השנייה".

>שבת על גג מוזיאון "אילנה גור". אילנה גור ערכה מסיבת יום הולדת בהפתעה ללני בעלה, עם הגיעו לגיל 90. באו לחגוג החברים הטובים, ביניהם רם כספי, גד זאבי, יואב איגרא, איילת נחמיאס ורבין, רמי אונגר ויו"ר חוג הידידים של "מרכז פרס לשלום וחדשנות", יונה ברטל. ברטל גם בירכה ועיטרה את בעל השמחה בזר ורוד חגיגי. לקינוח נהנו כולם ממעדני השף ארז קומרובסקי.

 >גלי, בתו של שר החוץ גבי אשכנזי, התחדשה בגור כלבים חדש ומתוק. זאת אחרי שכלבה האהוב, ריי, נפטר לפני כחודשיים. אשכנזי ג'וניורית היא פעילה מאוד בגופים המטפלים בבעלי חיים.