נראה שהפצצה שהטיל הנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל לפני כשנה וחצי עם עזיבתם את בית המלוכה והמעבר ללוס אנג'לס, שהמשיך לראיון חושפני אצל אופרה ווינפרי שם סיפרה מרקל כי חששו בבית המלוכה מצבע עורו של בנם ארצ'י לפני היוולדו וכי חוותה דיכאון לפני הלידה ולא קיבלה תמיכה מבית המלוכה, גרמה לטראומה בארמון. 

אלא שהראיון שהכה גלים ברחבי העולם היה רק ההתחלה כי הנסיך הארי השיק יחד עם ווינפרי סדרה שהפרק הראשון שלה עלה בסוף השבוע האחרון באפל TV. הנסיך הארי סיפר בראיון לאופרה כי אביו - הנסיך צ'ארלס שעתיד להיות מלך, גרם לו לסבול בילדותו. הנסיך הצעיר סיפר כי השתמש בעבר בסמים ואלכוהול כדי להתמודד עם אובדן אמו וביקר את ההתנהלות אביו. 

הנסיך הארי ומייגן מרקל בריאיון עם אופרה ווינפרי (צילום: רויטרס)
הנסיך הארי ומייגן מרקל בריאיון עם אופרה ווינפרי (צילום: רויטרס)

הנסיך הארי סיפר שאביו צ'ארלס אמר לו: "ככה זה היה בשבילי, אז ככה זה יהיה בשבילך", בנוגע לקושי שהוא חווה כבן מלוכה שאיבד את אמו. המלכה אליזבת' לקחה קשה את דבריו של הנכד הצעיר שלה ובמיוחד את הביקורת שהעביר כלפי אביו. הנסיך צ'ארלס עדיין לא יצר קשר עם בנו מאז הראיון המקדים לאופרה ווינפרי ונראה שכעת הקרע בין האב לבנו רק הולך ומעמיק. 

אחיו של הארי, הנסיך וויליאם חושש ש"אחיו הצעיר ילך רחוק מדיי עם האמת שלו", כך דיווח מקור המקורב למשפחת המלוכה. ויליאם לא סתם מאוכזב אלא "מודאג מאוד" מסבב ההצהרות הפומבי האחרון של הארי, אמר המקור, שאמר למגזין "הדיילי מייל" כי יש "חששות ולא פחדים" מפני טענות נוספות.

המלכה אליזבת', ובנה, הנסיך צ'ארלס (צילום: AFP)
המלכה אליזבת', ובנה, הנסיך צ'ארלס (צילום: AFP)