אחרי שהסתיימו הליהוקים לצוות השופטים של "אקס פקטור ישראל" שיבחר השנה לראשונה את הנציג שלנו לאירוויזיון 2022, כעת מתחילים הליהוקים למתמודדים של העונה ולא תאמינו מי נמצא במגעים עם ההפקה. בשבוע שעבר קראתם ב-TMI שצוות השופטים נבחרו בקפידה על ידי סיימון קאוול והצוות שלו ושולחן השיפוט נסגר סופית. 

רשימת השופטים הם: רן דנקר, מירי מסיקה, מרגלית צנעני, נטע ברזילי ואביב גפן. עוד דיווחנו שמנחת "האח הגדול לירון ויצמן לוהקה לשמש גם המנחה של הריאליטי המוזיקלי. כעת החלו בהפקה בליהוקים אחר מתמודדים ששיתמודדו על התואר הנציג הבא של ישראל באירוויזיון 2022 שיערך באיטליה.

סיימון קאוול (צילום: Ray Burmiston)
סיימון קאוול (צילום: Ray Burmiston)

ל-TMI נודע כי הזמר המצליח והמיתולוגי שימי תבורי נמצא במגעים מתקדמים עם הפקת אקס פקטור ישראל. בזמן שבנו, בן אל תבורי שופט בריאלHטי המוזיקלי "הכוכב הבא", שבעבר בחרה כזכור את הנציג לאירוויזיון. תבורי נמצא במגעים עם הזכיינית המתחרה רשת 13. אם הצדדים יגיעו להסכמות שימי תבורי יתמודד בעונה הבאה של "האקס פקטור" וייתכן כי ויתמודד על תואר הנציג הבא שלנו באירוויזיון. 

שימי תבורי מסר בתגובה: "אין תגובה".

מרשת 13 נמסר בתגובה: "בימים אלו אנו נמצאים בעיצומו של הליך ליהוק הזמרים שישתתפו בעונה החדשה של אקס פקטור ישראל שתעלה לאוויר בחודשים הקרובים ברשת 13. כאמור הזוכה של העונה ייצג את ישראל באירוויזיון 2022".

שימי תבורי (צילום: אריאל בשור)
שימי תבורי (צילום: אריאל בשור)