הבייבי בום בביצה בשיאו ואחרי הלידות האחרונות של אנה ארונוב והגר דנון אשתו של עוז זהבי, הבוקר (ראשון) אנו מתבשרים על בייבי נוסף שצפוי להצטרף לחבורה. לשורת ההריוניות המצפות בביצה הצטרפה גם ענבל פרץ, אשתו של הזמר המסלסל קובי פרץ שנמצאת בחודשים ראשונים של הריון רביעי!

כן כן, תודו שלא ראיתם את זה מגיע, והשניים יחזרו שוב לשגרת הלילות הלבנים והחיתולים, ארבע שנים אחרי שהביאו לעולם את בנם האחרון. התינוק או התינוקת החדשים, יצטרפו לאחים הגדולים ליאל בן ה-10 ודניאל בן ה-7. אחרי שלושה בנים אנחנו מצפים בשביל ענבל וקובי שיזכו בבת, נסיכה קטנה שתצטרף לחבורה.

קובי פרץ, ענבל פרץ (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קובי פרץ, ענבל פרץ (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

שלוש שנים חלפו מאז השתחרר קובי פרץ מכלא מעשיהו אחרי שריצה תשעה חודשי מאסר מתוך 18 חודשים שנגזרו עליו בגין עבירות מס וכעת הוא מבשר לעולם על התרחבות המשפחה. פרץ שמאז שחררו הספיק  להשלים זמן איכות עם משפחתו, לחזור לבמות להופיע ולהמשיך בהליך ההתחזקות שלו לדת,תהליך אותו החל לפני כניסתו לכלא, מבשר כעת שבקרוב יהפוך לאבא טרי. את הבשורה המרגשת חלקו השניים היום ברשתות החברתיות, כשהעלו לסטורי שלהם באינסטגרם תמונה עם תיעוד האולטרסאונד של התינוק והכיתוב: "תודה רבה לך אישתי היקרה, תודה רבה לה' יתברך, על כל החסד הטוב, שעושה איתנו, כי שולחן עומד על ארבע רגליים".