יוצאת "האח הגדול" לינור סביניק חטפה הרבה ביקורת על היחס הקרוב שלה לרמי ורד בזמן שהיו סגורים בבית המצולם 24/7. עם צאתו של ורד מהריאליטי, החליט לנתק איתה קשר ולמנוע שמועות נוספות לקשר רומנטי בין השניים, כשבמקביל חזר לזוגיות עם לימור קרליק קורן, שבחרה להיפרד ממנו בעקבות השמועות וחזרה לזרעותיו בסופו של דבר. 

כעת סביניק חוטפת ביקורת ממעריציהם של הזוג הפוטוגוני תום חיימוב וגל גברעם, שטוענים כי היא צמודה מדי לחיימוב ומפריעה להם בזוגיות. אתמול (רביעי) ענתה סביניק על שאלות הגולשים כששאלה אחת ספציפית הצליחה להוציא אותה משלוותה. נאמר לסביניק: "תפסיקי להידבק לגל ותום, יותר נכון לתום". 

לאחר הניתוק מרמי ורד: לינור סביניק צמודה לגבר חדש - לחצו כאן. 

מאי שוורץ, לינור סביניק, גל גברעם, תום חיימוב (צילום: אור גפן)
מאי שוורץ, לינור סביניק, גל גברעם, תום חיימוב (צילום: אור גפן)

סביניק החליטה שהיא מפסיקה לשתוק וענתה: "חחחחחח... סליחה פשוט הייתי חייבת לשתף. אנשים קטנים שכותבים שטויות ומבלבלים את השכל. יש למישהו מכם מושג בכלל מה טיב המערכת יחסים עם הזוג הזה ואיזו חוויה עוצמתית עברנו יחד? תום חבר יקר שלי ושותף שלי לעסק החדש. אין דבר שאני לא מתייעצת איתו עליו, והוא איתי. אנחנו חברים טובים, שותפים והוא בן זוג של חברה מאוד יקרה שלי. שלא לומר כמו גיסים. אז תשתו מים קרים חבורה של ילדים טיפשים וקטנים שמבלבלים את השכל ואחר כך במציאות שהם רואים אותי, מבקשים תמונה ואומרים 'וואי לינור איך אהבנו אותך'. מי שלא טוב לו ונעים לו שיש לי גם חברים בנים שיוריד עוקב, אני יותר מאשמח". 

לינור סביניק עונה על הקשר עם גל ותום (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
לינור סביניק עונה על הקשר עם גל ותום (צילום: צילום מסך אינסטגרם)