נטלי דדון שביום יום שלה משגרת סיסמאות של העצמה נשית כמו 'אישה לאישה מלכה', שיתפה כהרגלה ברשתות החברתיות תמונות בקיני שלה אך תמונה אחת בפוזה חושנית -עוררה את זעמו של המלחין עדי לאון. לאון שיתף פוסט נוקב נגד הדוגמנית, שכזכור הייתה איתו בבית האח הגדול ב-2019 וכתב: "כל מיני אושיות אינסטגרם דוגמניות, יוצאות תוכניות ריאלטי מצטלמות בחצי עירום, שוכבות על מיטה ומרימות את הישבן וכל מיני פוזות צנועות ומספרות לכן נשים יקרות שזאת העצמה נשית, אישה לאישה, כח נשי אתן חזקות. במה אתן חזקות בדיוק כשאתן מתפשטות ברשת? מה אתן מנסות להעביר כשהישבן שלכם מורם בכוונה או שכל הגוף שלכן חשוף? אישה חזקה ומועצמת היא אישה שבטוחה בעצמה שיודעת להעביר מסרים חזקים מבלי להיות חצי עירומה".

View this post on Instagram

A post shared by Nataly Dadon (@natalydadon)

אלא שדדון לא עברה לסדר היום ושעות ספורות אחרי הפוסט של לאון השיבה מלחמה חזיתית נגדו תוך שהיא מזכירה לו את פליטת הפה בבית האח הגדול כשאמר לך שהיא נראית סבבה ורק צריכה לעשות ניתוח הגדלת חזה. "מר עדי לאון היקר, אתה לא תלמד אותי מהם חינוך וערכים בזמן שהבן שלך כותב שיר עם המשפט 'ז**נתי בת 9 בגן'. התפוח לא נפל רחוק מהעץ, מישהו פה שכח את האמירה השוביניסטית שלך בבית האח הגדול שאמר אני פצצה אבל הייתי יכולה להיות מושלמת אם רק הייתי עושה ציצי. המבט המחפיץ שלו אליי שבחן כל מילימטר בגופי בעודו נשוי , זה מוסרי? תגידו לי החפצת נשים זה גנטי, שוביניזם עובר בירושה, העולם השתגע. הפרימיטיב הראשי שלא היה מוכן להרים מטאטא בבית האח והתרברב שאשתו עושה הכל בבית, בא לדבר איתי על העצמה נשית? אין לי בעיה עם ביקורת אבל לא מאנשים כאלה עם סולם ערכים כזה. הלוואי שיבוא יום והשמיים לא יפלו מתמונה בבגד ים של בחורה ודגלי הפרובוקציה לא יונפו ישר. אישה היא מכלול, גוף, אישיות, שכל. מותר לה להראות כל חלק כזה בנפרד וגם יחד. אין שום סתירה בין בגד ים להעצמה נשית. יש סתירה בין מוסריות לשוביניזם".

בנו של לאון הגיב לדברים הקשים של דדון וכתב לה: "את לא יכולה לנסות להגיע לאבא שלי דרכי. ואם היית מקשיבה לשיר, היית מבינה שאני לא שר את זה, וגם לא כתבתי את זה". גם לאון השיב לה וכתב "על ראש המתפשטת בוער הכובע, כתבתי פוסט בלי שמות, גברת נטלי חולמת הצומי לקחה טקסט של הבן שלי שאגב לא כתב אותו ובחרה לנסות לפגוע בי דרכו".

עדי לאון (צילום: אור גפן)
עדי לאון (צילום: אור גפן)