אם חשבתם שהמצב בין האחים לבין משפחת המלוכה היה בשפל ומכאן רק יעלה וישתפר נראה שאתם טועים. הציפיות הגבוהות לאיחוד מרגש ומחמם לב בין הנסיך וויליאם לאחיו הקטן הנסיך הארי התבדו, לאחר שהשניים נפגשו בסוף השבוע האחרון בטקס חשיפת הפסל של אמם, ובקושי החליפו מילה.

בחמישי האחרון, ביום הולדתה ה-60 של הנסיכה דיאנה, ארגנו שני בניה טקס הסרת הלוט מעל הפסל בדמותה שהוצב בגנים של קנזינגטון, שם נהגה לבלות. אחרי שלא התראו מאז ההלוויה של סבם, הנסיך פיליפ באפריל האחרון, גם עכשיו העיניים של כולם היו נשואות לצמד האחים שהגיעו לבדם, ללא ליווי נשותיהם אך מלבד חיוך קטן שנתפס בעדשות המצלמה, לא נראה שום דו שיח בין השניים. 

הנסיך וויליאם, הנסיך הארי (צילום:  WPA Pool/getty images)
הנסיך וויליאם, הנסיך הארי (צילום: WPA Pool/getty images)

לאחר חשיפת הפסל, כך על פי הדיווחים, השניים בילו באותו החדר במשך 20 דקות בלבד. צמד האחים, שפעם היו בלתי נפרדים חווים משבר עמוק ביחסים בינהם בשנים האחרונות אך הקרע הגיע לנקודת שיא כשהנסיך הארי שאף עזב את הממלכה לטובת חיים שקטים בלוס אנג'לס העניק ראיון חושפני יחד עם אשתו מייגן מרקל לאופרה ווינפרי, שם האשימו את משפחת המלוכה בגזענות וחוסר תמיכה והכלה.

על פי מקורות בממלכה, הנסיך וויליאם עדיין מאוד פגוע מאחיו, ואחרי שביקש לא לצעוד לידו בטקס ההלוויה של סבו, גורמים מוסרים כי בתחושותיו, הוא מאוד דואג ופגוע, ואף הגדילו לומר כי "זה כמעט בלתי אפשרי לסמוך על הארי שוב".

הנסיך וויליאם, הנסיך הארי (צילום: WPA Pool/Getty images)
הנסיך וויליאם, הנסיך הארי (צילום: WPA Pool/Getty images)