רבות דובר וסופר על המריבה ארוכת השנים בין הזמר שימי תבורי לבנו בן אל תבורי שניתק איתו קשר מאז שהאב החל במערכת יחסים זוגית עם יהודית באומן. לטענתו של בן אל, באומן כישפה את אביו והוא התנגד לקשר הרומנטי ביניהם. לצערו של בן אל, הקשר חזק ויציב עד ימים אלו והרבה מים עברו בנהר, אך למרות ניסיונות שונים לייצר סולחה בין האב ובנו, עד כה השניים לא דיברו. 

האקסית של בן אל אורטל עמר אפילו הפגישה את בנו, תו פרינס, עם סבא וזוגתו יהודית לראשונה וללא ידיעתו של בן אל. תבורי שנכח בסט צילומים באותו הזמן התעצבן מהמלך שנעשה מאחורי גבו וככל הנראה העמיק את הקרע בין הצדדים. אתמול (רביעי) ענה בן אל על שאלות מעוקביו באינסטגרם והתייחס לסוגית הריב הבלתי נגמר עם אביו. 

שימי תבורי, תו פרינס (צילום: פרטי)
שימי תבורי, תו פרינס (צילום: פרטי)

תבורי צירף תמונה עם אביו וכתב: "אבא שלי היה, וישאר תמיד אבא שלי! אני תמיד אוהב אותו, תמיד אכבד אותו, תמיד אעריך אותו. לא משנה מה הוא עשה/יעשה לי. הכל עובר ליידי. אבא זה אבא. אבל אצלי הבעיה קצת שונה מאצלך (התייחס תבורי לכותבת השאלה), אני לא ניתקתי איתו קשר. אצלי - זה מגיע מהצד שלו. אני אמרתי ואומר בכל ראיון שאני נורא אשמח לשבת איתו ולהשלים איתו את השנים שעברו ויש לי המון מה לספר לו".

שימי תבורי ובניו (צילום: יח''צ)
שימי תבורי ובניו (צילום: יח''צ)

"הייתי שמח שיהיה לי מישהו להתייעץ איתו, מישהו שידריך אותי, שיכוון אותי לאן ללכת, שיראה לי איפה נמצא האור, אך לצערי זה עוד לא קרה. הוא לא מוכן להיפגש איתי לבד". כעת פנה תבורי לשואלת השאלה וכתב: "אני כן מציע לך להוריד את האגו, כי אגו זה הדבר הכי הרסני בחיים שלנו ואם תתני לאגו להדריך אותך, תגיעי לדרך ללא מוצא. הייתי מציע לך לדבר איתו, לחבק אותו, לנשק אותו. לספר לו מה עובר/עבר עלייך. אני בטוחה שהוא חסר לך בדיוק כמו שאבא שלי חסר לי. וכמו שאמרתי לפני כמה ימים, זמן אי אפשר לקנות בשום דרך, נצלו אותו!". 

בן אל תבורי (צילום: סער נזגינוב)
בן אל תבורי (צילום: סער נזגינוב)