לא סתם קיבלה דנה אינטרנשיונל את הזכות לכינוי "דיווה" ולא רק בזכות השיר שאיתו זכתה באירווזיון. אמש נערך ערב הגאלה השנתי של סיירת השיפוצים לקשישים וניצולי שואה, ומיטב האומנים הגדולים התנדבו להופיע ביניהם דנה אינטרנשיונל, עברי לידר, אניה בוקשטיין, רן דנקר, ירמי קפלן שימי תבורי ואחרים.

את הערב הייתה אמורה לפתוח הדיווה דנה אינטרנשיונל בביצוע שיר, אלא שחמש דקות לפני עלייתה לבמה הפתיל הקצר שלה שוב נשרף והיא פוצצה ראיון מאחורי הקלעים וסיפקה לתקשורת חומר ששווה יותר מכל ראיון אחר. אחרי שלפני כשנה וחצי הצליחה לעורר סערה כשקראה לכתבת חדשות 12 "אהבלה", אינטרנשיונל שהגיעה לאירוע בהתנדבות מלאה ובמטרה טובה לגיוס כספים לקשישים וניצולי שואה, התיישבה מאחורי הקלעים להעניק ראיונות לגופי התקשורת דקות ספורות לפני עלייתה לבמה, תחת לו"ז דחוק וצפוף.

דנה אינטרנשיונל (צילום: ענת מוסברג)
דנה אינטרנשיונל (צילום: ענת מוסברג)

בגלל עיכובים ובלאגן ואי סדר של הגוף המראיין שהתווכח ביניהם איפה להניח את המיקרופון, פקעה סבלנותה של הדיווה, היא העיפה ממנה את המיקרופון באגרסיביות, קמה ממקומה נסערת ופוצצה את הריאיון תוך כדי שהיא אומרת " אני לא רוצה לעשות את זה, אני לא רוצה לעשות". למרות התקרית המביכה, דנה אינטרנשיונל לא התעכבה לרגע שידרה עסקים כרגיל ועלתה מיד לבמה ב ״B-Side" להופיע, לסיבה שלמה הגיעה לאירוע מלכתחילה. 

אניה בוקשטיין, רן דנקר (צילום: ענת מוסברג)
אניה בוקשטיין, רן דנקר (צילום: ענת מוסברג)

שימי תבורי, יהודית באומן תבורי (צילום: ענת מוסברג)
שימי תבורי, יהודית באומן תבורי (צילום: ענת מוסברג)