כוכבת "אהבה חדשה" "והאח הגדול" נועה יונני, חושפת באומץ רב ובפנים גלויות, כי היא הייתה אחת מהבנות שנפגעו על ידי סוכן הדוגמניות הגדול שי אביטל ועכשיו - היא לא מתכוונת לשתוק. בתחקירים שנערכו ב"צינור" ו"חשיפה" אצל חיים אתגר, דווח על מתלוננת שהגישה תלונה במשטרה לפני מספר שנים. כעת חושפת יונני שהיא זאת שהגישה תלונה במשטרה נגד שי אביטל לפני חמש שנים.

בפוסט שפירסמה יונני ברשתות החברתיות, מתארת כוכבת הריאלטי מה גרם לה לחשוף את עצמה בתוכניתו של חיים אתגר אחרי שנים של שתיקה, וכך כתבה: "לפני חודשיים פנה אלי חיים אתגר. לא הבנתי איך הוא הגיע אליי, מה הוא רוצה ממני באמצע החיים. בשנייה הראשונה שהוא העלה את השם שלו, נחנקתי. השארתי את הדבר הזה מתחת להמון שכבות של בטון, הוא פשוט הכניס את היד והוציא הכל החוצה. אף גבר בחיים לא ידע את התחושה של בחורה צעירה שיושבת ברכב עם איש גדול שמוכר לה בחלומות ומכניס לה את היד מתחת לשמלה. וכשהיא לא רוצה לקנות את החלום, הוא מעיף אותה באמצע הרחוב וצועק לה השיא סתם אפס".

"אני בהלם, הלב שלי מתכווץ": נטע אלחמיסטר, בר זומר וטיילור מלכוב מגיבות לראשונה על פרשיית שי אביטל - לחצו כאן

נועה יונני (צילום: מיכה לובטון)
נועה יונני (צילום: מיכה לובטון)

"כשחיים התחיל לדבר איתי על התחקיר שהוא עושה, מיד עצרתי אותו. אמרתי לו שאני מצטערת, אבל אני לא רוצה לקחת בזה חלק. לא רוצה, והאמת לא מסוגלת, חיים לא עזב אותי במשך חודשיים. הרגשתי אגואיסטית שחושבת רק על עצמי, אבל מה שהניע אותי לא לשתף פעולה זה הסיבה הפשוטה שב-2016 כבר הייתי בסיפור הזה, הייתי שם, פתחתי את זה, התלוננתי על הכל".

עוד כתבה והוסיפה "היינו קבוצה של בנות, כולנו מוטרדות מינית, נפשית ופיזית, כולנו ילדות צעירות מהפריפריה ועשינו את זה והרמנו את הכפפה, והלכנו להתלונן. מי לא פנה אליי, החברים הכי טובים שלו שאיימו עליי שאם לא אשתוק זה ייגמר לא טוב. העורך דין שלו שאיים שיתבע אותי על הוצאת דיבה. חשבתי שאני גיבורה גדולה שיכולה להתמודד מולו וטעיתי. הוא ניצח אותי והשאיר אותי עם הבושה לבד. הסברתי לחיים שהוא אריה ואנחנו כבשים. שהוא ינצח בכל מחיר ושאני מפחדת ממנו והאמת? פחדתי גם קצת ממכם. שלא תאמינו לי. עברתי ימים לא קלים. פנו אליי מכל גוף תקשורת, התייעצתי עם המשפחה עם החברות מה לעשות.  אני עדיין פוחדת ממנו, בטח עכשיו. הקל עליי לראות שיש אמיצות ממני שישר חשפו את עצמן".

עו"ד ששי גז בשם שי אביטל תגובה: אין אמת בדברים. מרשי מעולם לא כפה עצמו על אף אישה ולא ערבב בין עסקיו לבין חייו האישיים ויחסיו האינטימיים עם נשים".

נטע אלחמיסטר, שי אביטל, בר זומר (צילום: אור גפן, יח''צ)
נטע אלחמיסטר, שי אביטל, בר זומר (צילום: אור גפן, יח''צ)