התחקיר ששודר ב"חשיפה" עם חיים אתגר בקשת 12 חשף עדויות רבות של הטרדות מיניות שביצע לכאורה סוכן הדומניות המפורסם שי אביטל. החשיפה ושידור התחקיר, יחד עם הליווי של צוות התוכנית הביא לא מעט בחורות שהוטרדו בידי אביטל לגשת לתחנת המשטרה ולהתלונן. אחרי גל גברעם, שאמנם עברה חוויה לא נעימה בתחנה, הבוקר (חמישי) התייצבה גם נועה יונני להגיש תלונה באופן רשמי.

אחרי שנחשפה בשידור ואף הגיע לאולפן לדבר על המקרה שהיה לה עם אביטל סיפרה כי לפני חמש כבר הגישה תלונה אך קיבלה איומים על חייה. "היינו קבוצה של בנות, כולנו מוטרדות מינית, נפשית ופיזית, כולנו ילדות צעירות מהפריפריה ועשינו את זה והרמנו את הכפפה, והלכנו להתלונן. מי לא פנה אליי, החברים הכי טובים שלו שאיימו עליי שאם לא אשתוק זה ייגמר לא טוב" סיפרה והוסיפה "העורך דין שלו שאיים שיתבע אותי על הוצאת דיבה. חשבתי שאני גיבורה גדולה שיכולה להתמודד מולו וטעיתי. הוא ניצח אותי והשאיר אותי עם הבושה לבד".

נועה יונני (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נועה יונני (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עכשיו כשהיא לא לבד, החליטה כוכבת "אהבה חדשה" להצטרף לשורת המתלוננות ולהתייצב במטה מרחב תל אביב כדי להגיש שוב תלונה באופן רשמי. על פרטי המקרה כתבה יונני בחשבון האינסטגרם שלה: "אף גבר בחיים לא ידע את התחושה של בחורה צעירה שיושבת ברכב עם איש גדול שמוכר לה חלומות ומכניס לה את היד מתחת לשמלה. וכשהיא לא רוצה לקנות את החלום, הוא מעיף אותה באמצע הרחוב וצועק לה שהיא סתם אפס".

עו"ד ששי גז המייצג את שי אביטל בתגובה: "אין אמת בדברים. מרשי מעולם לא כפה עצמו על אף אישה ולא ערבב בין עסקיו לבין חייו האישיים ויחסיו האינטימיים עם נשים".

נועה יונני (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נועה יונני (צילום: צילום מסך אינסטגרם)