השופט עדי הדר, שמונה לדון בתביעת הענק של משפחת נתניהו נגד אהוד אולמרט, גילה לצדדים כי בעבר נשא בתפקיד מפלגתי ואף היה מעורב בהפגנות ובהליכים משפטיים בעניין נתניהו, כמו גם בעימות עם אולמרט כשזה כיהן כראש עיריית ירושלים. לכן, לא נותרה לו ברירה אלא לפסול עצמו מהתיק. 
עו"ד יוסי כהן, בא כוחם של הנתניהוז, למה לפסול?
"אין כל פסול בכבוד השופט עדי הדר ולהפך: אני מכבד ומעריך אותו וסבור שהוא שופט מקצועי וישר כסרגל. בהגינותו הרבה ביקש השופט את עמדתנו בעניין לאחר שגילה לנו שהיה מעורב באופן אישי בהליכים גם כנגד אולמרט וגם כנגד נתניהו. הואיל ומדובר בתיק תקשורתי בפרופיל גבוה, סברתי שלמראית פני הצדק מוטב שלא ידון בו, כיוון שכל פסיקה שלו הייתה גורמת לגל ביקורת גדול ולא בהכרח ענייני של ציבור התומכים משני הצדדים".
עו"ד אמיר טיטונוביץ, בא כוחו של אולמרט: "אנחנו לא ביקשנו את הזזתו של השופט עדי הדר. להפך, הבענו את אמוננו בו ובכל החלטה שיקבל בנוגע לכך".

אהוד אולמרט (צילום: אביב חופי)
אהוד אולמרט (צילום: אביב חופי)

ועוד ממסדרונות בית המשפט: כמעט בחשאי, שנייה לפני היציאה לפגרה, התבצעה הקראה באולמו של השופט עלאא מסארווה, שדן בה"ה אלימלך וטום קשתי, הנאשמים בתקיפה וגרימת חבלה והיזק לרכוש במזיד לאחר שתקפו פקיד קבלה.

טום קשתי, אלימלך קשתי (צילום: אבשלום ששוני)
טום קשתי, אלימלך קשתי (צילום: אבשלום ששוני)

אחרי גל גדות ונועה תשבי, נציג ישראלי נוסף בדרך לכבוש את הוליווד. צלם הקולנוע לאל אוטניק, שעמד מאחורי עדשת המצלמה של הפרויקט "הסטורי של אווה" וסרטם החדש והמצליח של שלישיית מה קשור "לשחרר את שולי" (ועוד מאות סרטים, סדרות ופרסומות), נמצא בימים אלו בהכנות לסרט הוליוודי חדש בכיכובו של ג׳רמי פיבן, שיגלם דמות המבוססת על הסוכן ההוליוודי ארי עמנואל. לפי השמועות, לאחרונה חתם לאל בסוכנות הטאלנטים היוקרתית של ארי עמנואל, המייצגת, המייצגת תכשיטים כמו בן אפלק, ג׳סיקה אלבה, קונאן אובריין, דנזל וושינגטון, חואקין פיניקס ועוד.

לאל אוטניק (צילום: פרטי)
לאל אוטניק (צילום: פרטי)

 >שמח בזכרון יעקב סביב ביתה הפרטי של שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון, שעברה לשם לפני מספר חודשים מקריית שמונה. כיאה למעמדה הרם, הותקנו בסמוך לביתה שערים, מצלמות ושאר אמצעי ביטחון. השכנים מתחלקים בין כאלה ששמחים על כך שהשכונה ממוגנת יותר, לכאלה שפחות מתחברים להפרת השלווה. ד"ר שאשא ביטון סירבה להגיב.

 >רן כרמי בוזגלו פתח את קמפיין השטח לפריימריז בליכוד. בוזגלו, שמתכוון להתמודד ברשימה הארצית, מרוצה מהתגובות בדוכני ההתפקדות שפוזרו בכל רחבי הארץ, כולל ברחובות הציורית, שכבשה את לבו של בעל הבלורית. ויש הצהרה מרגשת: "עד לאחרונה סלדתי מהפוליטיקה ובעיקר מהסגנון המאפיין אותה. הבחירות האחרונות הביאו אותי להחלטה שלא אוכל לעמוד עוד מנגד ולהשלים עם המאמץ למחוק את צביונה הלאומי של המדינה. גם המרוץ יהיה שונה ומקורי. ללא מימון, בלי כיבודים ונטול גינונים. אני מתרשם שיש בי תמיכה נרחבת בקרב נשות ואנשי המחנה הלאומי".